MiniBen: PW Cooper D - Herprogrammatie: pics + grafiek pg 11
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Halogeen naar LED gaat volgens mij niet...je kunt wel een na-bouw xenon nemen, vraag anders Greg(bem) eens, die levert alles van Pilot.
- MiniBen
- 4 op een rij!
Bericht
Merk de laatste tijd een opvallend geluid op onder de motorkap. Kan het niet precies uitleggen, maar het is een zeer druk geluid, alsof iets oververhit is. Hij staat dus zeer hard na te blazen ahw... Had het zelf eerst niet gemerkt, aangezien mijn muziek altijd speelt, maar ik vernam het van een kameraad, en idd nu ik er op lette hoorde ik het ook soms wanneer ik na een rit aankom 
Iemand een idee?

Iemand een idee?
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
)
Met je probleem kan ik je niet verder helpen, maar er zijn er hier vast die je meer kunnen vertellen. Misschien even je topic-titel aanpassen
Zohee... Da's een oudje (Dat is ook mijn "nieuwste" iPodMiniBen schreef:Verder nog een kleine mod:
Was al langer op zoek naar zoiets.. Dank aan pepper2011 voor de tip

Met je probleem kan ik je niet verder helpen, maar er zijn er hier vast die je meer kunnen vertellen. Misschien even je topic-titel aanpassen

MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zijn het je radiateur fan's die na blijven draaien?MiniBen schreef:Merk de laatste tijd een opvallend geluid op onder de motorkap. Kan het niet precies uitleggen, maar het is een zeer druk geluid, alsof iets oververhit is. Hij staat dus zeer hard na te blazen ahw...
- MiniBen
- 4 op een rij!
Bericht
onlangs voorzien van een nieuwe batterij en nu kan ie weer knallen
Toch even voor de duidelijkheid, het houdertje is de nieuwste mod
Kvind het een lekker oldschool hebbedingCannuccia schreef:Zohee... Da's een oudje (Dat is ook mijn "nieuwste" iPodMiniBen schreef:Verder nog een kleine mod:
Was al langer op zoek naar zoiets.. Dank aan pepper2011 voor de tip)

Toch even voor de duidelijkheid, het houdertje is de nieuwste mod

- MiniBen
- 4 op een rij!
Bericht

Dacht wel dat het zoiets was, klinkt iig niet gezond
Bedankt!
PS Ben net terug van fotoshootje van de Mini, denk wel dat ik jullie kan plezieren met de resultaten
Komen er zo aan!
frankie schreef:Zijn het je radiateur fan's die na blijven draaien?MiniBen schreef:Merk de laatste tijd een opvallend geluid op onder de motorkap. Kan het niet precies uitleggen, maar het is een zeer druk geluid, alsof iets oververhit is. Hij staat dus zeer hard na te blazen ahw...
Oef, ben al blij dat het bij sommigen bekend in de oren klinktnielz schreef:Is idd de Radiateur Fan die blijft na draaien als je met een Dooper effe hebt lopen "trappen".
Daar komen de Dooper ook wel aan hun bijnaam -> Traktor

Dacht wel dat het zoiets was, klinkt iig niet gezond

Bedankt!
PS Ben net terug van fotoshootje van de Mini, denk wel dat ik jullie kan plezieren met de resultaten

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Goed bezig geweest..mooie pics en dikke ride
enjaikweetdatikzeurmaardezeminimoetechtsnelomlaag

enjaikweetdatikzeurmaardezeminimoetechtsnelomlaag
- Neovo
- Be Mini
Bericht
Is normaal, t'is jou partikel filter (roetfilter) die aan het regenereren is en daarom koelt hij extraMiniBen schreef:Merk de laatste tijd een opvallend geluid op onder de motorkap. Kan het niet precies uitleggen, maar het is een zeer druk geluid, alsof iets oververhit is. Hij staat dus zeer hard na te blazen ahw... Had het zelf eerst niet gemerkt, aangezien mijn muziek altijd speelt, maar ik vernam het van een kameraad, en idd nu ik er op lette hoorde ik het ook soms wanneer ik na een rit aankom
Iemand een idee?
- MiniBen
- 4 op een rij!
Bericht
Bedankt Nicolas! Nu ben ik gerustNeovo schreef:Is normaal, t'is jou partikel filter (roetfilter) die aan het regenereren is en daarom koelt hij extraMiniBen schreef:Merk de laatste tijd een opvallend geluid op onder de motorkap. Kan het niet precies uitleggen, maar het is een zeer druk geluid, alsof iets oververhit is. Hij staat dus zeer hard na te blazen ahw... Had het zelf eerst niet gemerkt, aangezien mijn muziek altijd speelt, maar ik vernam het van een kameraad, en idd nu ik er op lette hoorde ik het ook soms wanneer ik na een rit aankom
Iemand een idee?

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
mooi plaatjes! 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors