Show je uitlaat
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
uuuuughu uuughu uuugh!
ff het stof eraf
Mini: R53
Merk: PlayMini
Setup: PlayMini catback + ALTA CAI
Kosten: ±700
Geluidsniveau: Normaal / Sportief / Luid / Duck's sound
Installatie: makkelijk / lastig
ff het stof eraf

Mini: R53
Merk: PlayMini
Setup: PlayMini catback + ALTA CAI
Kosten: ±700
Geluidsniveau: Normaal / Sportief / Luid / Duck's sound
Installatie: makkelijk / lastig
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ziet er niet alleen beter uit, klinkt ook veeeeel beter!
Het is met dezelfde telefoon opgenomen dus geluid is goed te vergelijken.
De uitlaat koste mij toen €440?
Dan nog de instalatie.. in mijn geval: brughuur ±50
En de Alta CAI is ook een duur geintje, die heb ik van een forumlid kunnen overnemen en dan kom je op ±700
Het is met dezelfde telefoon opgenomen dus geluid is goed te vergelijken.
De uitlaat koste mij toen €440?
Dan nog de instalatie.. in mijn geval: brughuur ±50
En de Alta CAI is ook een duur geintje, die heb ik van een forumlid kunnen overnemen en dan kom je op ±700

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo de uitlaat zit erop. Schrok me dood toen ik hem starte voor de eerste keer. Ofja, dat kwam pas toen ik gas gaf. Er zit een hele schelle toon in. Net of er iets lek is of iets. Dus dat viel heeeeeeeel erg tegen om eerlijk te zijn. Tijdens de eerste paar meters met het raam open had ik ook nog zoiets van tja. tja.... Niet helemaal mijn ding.
Maar toen ie eenmaal warm was en met de ramen dicht. Jaaa toen kwam het. Klinkt in de auto best goed. De ratel hoor je niet echt, tijdens het schakelen bij de 3000 toeren een beetje maar niet echt heel storend. Dus ik ga het nog ff een weekje aankijken en naders ga ik een nieuwe zelfgemaakte bocht maken. Eentje waar 2 pijpen zijn, en niet een groot ovaal gat. Daar zit waarschijnlijk het probleem dacht de monteur.
Dus in eerste instantie was het schrikken. Maar toen de schrik over was, viel het toch niet tegen. Ben vooral blij met hoe het eruit ziet. Van mij mogen ze zo de fabriek uit komen hoor. Maar tot dan, ben ik lekker de enige zo
:D Haha.

Maar nog even een vraag. Hoe klinkt een playmini uitlaat tijdens het revven??? Klinkt dat ongeveer het zelfde vraag ik me af?
PS, filmpje en goede foto's volgen snel. Hopelijk morgen
Maar toen ie eenmaal warm was en met de ramen dicht. Jaaa toen kwam het. Klinkt in de auto best goed. De ratel hoor je niet echt, tijdens het schakelen bij de 3000 toeren een beetje maar niet echt heel storend. Dus ik ga het nog ff een weekje aankijken en naders ga ik een nieuwe zelfgemaakte bocht maken. Eentje waar 2 pijpen zijn, en niet een groot ovaal gat. Daar zit waarschijnlijk het probleem dacht de monteur.
Dus in eerste instantie was het schrikken. Maar toen de schrik over was, viel het toch niet tegen. Ben vooral blij met hoe het eruit ziet. Van mij mogen ze zo de fabriek uit komen hoor. Maar tot dan, ben ik lekker de enige zo

Maar nog even een vraag. Hoe klinkt een playmini uitlaat tijdens het revven??? Klinkt dat ongeveer het zelfde vraag ik me af?
PS, filmpje en goede foto's volgen snel. Hopelijk morgen

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik kan helaas je geluid nog niet horen.. maar het ziet er wel lekker uit! 
PlayMini heeft geen uitlaat voor de R56, dus niet te vergelijken.. hooguit met Spenki of iemand anders die m wel 'straight' heeft

PlayMini heeft geen uitlaat voor de R56, dus niet te vergelijken.. hooguit met Spenki of iemand anders die m wel 'straight' heeft
) | bar-end mirrors

Onze sponsors