Bart's R56 SSM, The end...
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha sorry maar de foto's komen donderdag. We hebben zaterdag ff alles uitgewerkt op de brug. Maar donderdag wordt alles erop gezet. Er kwam iets tussen waardoor de brug maar ff vrij was. Woensdag avond drop ik de auto daar en gaan ze donderdag alles erop zetten. Dan ga k hem na t werk weer ophalen. En dan komen de foto's
dus helaas nog even geduld. Ookal kan k zelf niet wachten..

- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo de uitlaat zit erop. Schrok me dood toen ik hem starte voor de eerste keer. Ofja, dat kwam pas toen ik gas gaf. Er zit een hele schelle toon in. Net of er iets lek is of iets. Dus dat viel heeeeeeeel erg tegen om eerlijk te zijn. Tijdens de eerste paar meters met het raam open had ik ook nog zoiets van tja. tja.... Niet helemaal mijn ding.
Maar toen ie eenmaal warm was en met de ramen dicht. Jaaa toen kwam het. Klinkt in de auto best goed. De ratel hoor je niet echt, tijdens het schakelen bij de 3000 toeren een beetje maar niet echt heel storend. Dus ik ga het nog ff een weekje aankijken en naders ga ik een nieuwe zelfgemaakte bocht maken. Eentje waar 2 pijpen zijn, en niet een groot ovaal gat. Daar zit waarschijnlijk het probleem dacht de monteur.
Dus in eerste instantie was het schrikken. Maar toen de schrik over was, viel het toch niet tegen. Ben vooral blij met hoe het eruit ziet. Van mij mogen ze zo de fabriek uit komen hoor. Maar tot dan, ben ik lekker de enige zo
:D Haha.

Maar nog even een vraag. Hoe klinkt een playmini uitlaat op een R56 tijdens het revven??? Klinkt dat ongeveer het zelfde vraag ik me af?
PS, filmpje en goede foto's volgen snel. Hopelijk morgen
Maar toen ie eenmaal warm was en met de ramen dicht. Jaaa toen kwam het. Klinkt in de auto best goed. De ratel hoor je niet echt, tijdens het schakelen bij de 3000 toeren een beetje maar niet echt heel storend. Dus ik ga het nog ff een weekje aankijken en naders ga ik een nieuwe zelfgemaakte bocht maken. Eentje waar 2 pijpen zijn, en niet een groot ovaal gat. Daar zit waarschijnlijk het probleem dacht de monteur.
Dus in eerste instantie was het schrikken. Maar toen de schrik over was, viel het toch niet tegen. Ben vooral blij met hoe het eruit ziet. Van mij mogen ze zo de fabriek uit komen hoor. Maar tot dan, ben ik lekker de enige zo

Maar nog even een vraag. Hoe klinkt een playmini uitlaat op een R56 tijdens het revven??? Klinkt dat ongeveer het zelfde vraag ik me af?
PS, filmpje en goede foto's volgen snel. Hopelijk morgen

Laatst gewijzigd door Batje op 08 mar 2012, 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Staan er een paar in het show je uitlaat topic, maar here you go..
Vanaf buiten. Motor warm na ong 20 min rijden. Had alleen een klein doosje achterin dus sorry voor t bewegen
Binnen, alle deuren, ramen ed gesloten
Vanaf buiten. Motor warm na ong 20 min rijden. Had alleen een klein doosje achterin dus sorry voor t bewegen

Binnen, alle deuren, ramen ed gesloten
- Batje
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja k weet t. Vandaar dat ik me ook echt dood schrok. Want t moet wel leuk blijven en wil hem niet verkrachten door er een of ander klote geluid uit te toveren.... FAIL dus.
Maar zoals gezegd, tijdens het rijden is het gelukkig weg. En als je gewoon met de rest van het verkeer mee rijd valt de uitlaat niet eens op. Alleen als k echt ga stampen laat ie merken dat hij er is
Maar zoals gezegd, tijdens het rijden is het gelukkig weg. En als je gewoon met de rest van het verkeer mee rijd valt de uitlaat niet eens op. Alleen als k echt ga stampen laat ie merken dat hij er is

- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
Bericht
Hoi:
Heb je de uitlaat van de S incl flexibel stuk bij de flens vooraan gemonteerd?
Dus je hebt de voordemper er nog tussen zitten?
Ik had dat dus gisteren zonder voordemper gedaan maar dat is echt niks
Heb je nog een foto van de onderzijde hoe hij aan het spruitstuk zit enz
Gr Roy
Heb je de uitlaat van de S incl flexibel stuk bij de flens vooraan gemonteerd?
Dus je hebt de voordemper er nog tussen zitten?
Ik had dat dus gisteren zonder voordemper gedaan maar dat is echt niks
Heb je nog een foto van de onderzijde hoe hij aan het spruitstuk zit enz
Gr Roy
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee de flexi buis zit er nog de standaard op. Die was beter dan die van de S. Maar verder zit alles van de S erop.
Dit dus allemaal

Maar ik ga nu eerst even een biertje drinken met mn vrienden. Ff de schrik laten zakken
Tot morgen weer allemaal
Proost
Dit dus allemaal

Maar ik ga nu eerst even een biertje drinken met mn vrienden. Ff de schrik laten zakken

Tot morgen weer allemaal

Onze sponsors