Haha thanks. K hou van dit soort reacties dat maakt alles de moeite waard. En ook omdat dit de enige is op deze manier haha. Nee de betere foto's komen morgen avond. Heb hem pas net terug vandaar.
Ben inderdaad wel benieuwd naar wat daglicht foto's morgen
Erg goed bedacht, originele uitstraling en toch heel uniek, wat Thomas ook zegt inderdaad...
Geluid zou ik een keer in t echt moeten horen denk ik om te zeggen of ik het mooi vind of niet... op dit filmpje ljikt hij VEEL scheller te klinken (zoals je zelf ook al zegt) als onze Cooper met S uitlaat.... Maar wel mooi dat t alleen is bij vollast...
Dit te gaan maken. Niet het grote ovale stuk, maar gewoon 2 pijpen te maken.
Dan zou het probleem geluid weg moeten zijn. Dan kan de luchtstroom zijn originele weg volgen ipv dat het maar moet zoeken en na 6 pogingen de juiste weg heeft gevonden met irritante ratel en schel klote geluid er gratis bij...
Maar voor alles is een oplossing. Iemand moet de eerste zijn en voor een eerste poging tot uitlaat ontwerper vond ik het niet slecht (al zeg ik het zelf )
Heb jij dan dat 1 in 2 stuk van de achterkant van de S-demper afgezaagd?
Gewoon er weer aan lassen anders krijg je het geluid volgens mij nooit goed.
En dan gewoon enkele buis (zoals orig) op de 2in1 aansluiting zetten dan is het geluid goed.
Ik vraag me af wat zo'n verwijding en vervolgens weer vernauwing doet voor de tegendruk. Uitlaten zijn natuurlijk berekend om een bepaalde tegendruk te leveren voor "optimale" prestaties. Of vind je dat niet belangrijk?
Het probleem is met dat Y stuk. Daar is geen ruimte voor. Hij zit nu al heel strak langs de wiel ophanging dus vandaar dat ik ook zelf die bocht heb gemaakt. Maar ik ga vanavond nieuwe bochten bestellen zodat ik mijn eigen Y stuk kan maken dat wel past. Want ik wil van dat scherpe geluid af.
Haha idd, maar k ga nieuwe bochten enzo halen, dan ga ik een nieuwe poging wagen Maar net door een tunneltje gescheurd, en k moet zeggen. Toch heeft het wel iets tijdens het rijden. Alleen met stilstaand revven klinkt het gewoon minder.
Zo net een mailtje binnen dat de uitlaat bochten en pijpen morgen binnen komen. Dus na het werk weer druk aan de gang en hopen dat alles er zo snel mogelijk onder kan
Heb net nog ff snel een filmpje gemaakt wat het geluid nu is tijdens het rijden. Is al minder erg als dat vorige filmpje. En je hoort het scherpe geluid er wel doorheen. Dit was me in de auto nog niet opgevallen. Dus een mini is toch nog redelijk geïsoleerd