Velen onder ons hebben de normale lampen vervangen voor de philips Blue vision.
Maar worden dan alle lampen vervangen of alleen het dimlicht en de standlichten of zijn er ook die het groot licht hebben vervangen.
Philips Blue vision lampen.
- serghe
- One wheel wonder
Bericht
hoi glenn,
Ik zelf heb gisteren de blue vision van phillips geplaatst.
En in het doosje zitten de dimlichten en de stand(parkeer)lichtjes.
Maar echt veel effect heeft de blue vision niet hoor.
Ik dacht ze een blauwe schijn zouden afgeven maar veel verschil met de orginele is het niet.
greetz serghe,
Ik zelf heb gisteren de blue vision van phillips geplaatst.
En in het doosje zitten de dimlichten en de stand(parkeer)lichtjes.
Maar echt veel effect heeft de blue vision niet hoor.
Ik dacht ze een blauwe schijn zouden afgeven maar veel verschil met de orginele is het niet.
greetz serghe,
- Robbee
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Of je neemt de Osram Cool Blue, volgens Osram de meest blauwe halogeen.
Ikzelf twijfel nog tussen de Cool Blue en de Silverstar, die is wel niet blauw maar heeft veel meer lichtopbrengst.
Maar dan moet ik wel eerst mijn Mini krijgen om ze in te doen
Groeten,
Rob
Ikzelf twijfel nog tussen de Cool Blue en de Silverstar, die is wel niet blauw maar heeft veel meer lichtopbrengst.
Maar dan moet ik wel eerst mijn Mini krijgen om ze in te doen

Groeten,
Rob
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik vind dat blauw zo lelijk hè. Komt zo goedkoop over: "Wil xenon, kan 't niet betalen dus doe dan maar blauwe halogeen!" Echter haalt het niet de "luxere" xenon uitstraling.
Is slechts mijn mening.
Is slechts mijn mening.

- Robbee
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Het is namelijk een lullige reactie op een doodnormale vraag.
Hoe zou jij het vinden als je een vraag stelde over je auto en iemand reageert met "O, die Cooper One, zo zielig dat hij geen fatsoenlijke Mini kon kopen" Ik denk niet dat je dat op prijs zou stellen, wel ?
Dit is uiteraard een voorbeeld en niet bedoeld om mensen met een One te kort te doen.
Rob
Een mening waar echt iedereen op zat te wachten !Mini Poeper schreef:Ik vind dat blauw zo lelijk hè. Komt zo goedkoop over: "Wil xenon, kan 't niet betalen dus doe dan maar blauwe halogeen!" Echter haalt het niet de "luxere" xenon uitstraling.
Is slechts mijn mening.
Hoe zou jij het vinden als je een vraag stelde over je auto en iemand reageert met "O, die Cooper One, zo zielig dat hij geen fatsoenlijke Mini kon kopen" Ik denk niet dat je dat op prijs zou stellen, wel ?
Dit is uiteraard een voorbeeld en niet bedoeld om mensen met een One te kort te doen.
Rob
- Gnoekie
- 4 op een rij!
Bericht
Of dit draadje is mss ook nuttig: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... light=piaa
En zie mijn Gallerij voor PIAA voorbeelden.
En zie mijn Gallerij voor PIAA voorbeelden.
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
philips nightguide
Ik heb al philips bluevision voor mijn standlichten, maar dat is enkel om geen gele schijn meer te hebben van mijn standlichten ...
Deze zou ik gebruiken voor mijn dimlichten.
Je kan ook xenon plaatsen, maar dat komt een stuk duurder uit ...
Ik heb al philips bluevision voor mijn standlichten, maar dat is enkel om geen gele schijn meer te hebben van mijn standlichten ...
Deze zou ik gebruiken voor mijn dimlichten.
Je kan ook xenon plaatsen, maar dat komt een stuk duurder uit ...
- FunkyRAT
- Be Mini
Bericht
for what its worth, ik heb gister H7 GT150's in mn MINI geinstalleerd, en vandaag ff gekeken, en het is heel helder wit. (gelukkig) geen blauwe gloed, maar wel helderder dan philips bluevision. En misschien als je onder een bepaalde gekke hoek kijkt zie je inderdaad een kleine blauwe schijn ergens vandaan komen. Maar het ziet er in het donker vergeleken met de Nightguide H7 wel netter wit uit vind ik, en totaal geen sjonnie achtige look...FunkyRAT schreef:probeer de philips GT150's, schijnen wel die blauwe schijn te hebben die je zoekt. heet volgens mij power2night.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik dacht dat het over die lampen ging die je weleens ziet in die "foutere" "sjonnieachtige" auto's. Deze lampen zijn niet mooi wit zoals xenon, maar geven een raar chemische blauwachtige kleur. Ik vind het niet mooi, zoals eerder vermeld.
Nu gaat deze thread over die lampjes in de stadslichten die helder wit schijnen, dát vind ik wel mooi!!! Ik las 'Blue' en dacht meteen aan die "foute" koplampen en dacht dat hij deze wilde wisselen in de normale koplampen.
Sorry, mijn antwoord was te kort door de bocht en had het dus niet goed gelezen. Als ik had geweten dat het over die stadslichtjes ging, had ik 'm meteen op de thread gewezen waarop Gnoekie ook verwijst.
Nog een opmerking: ik steek het niet onder stoelen of banken dat de mijne een One is. Je impliceert dat ik een Cooper-wanabee heb/wil. Komt daarbij dat áls ik een Cooper besteld had in PW, deze het dak ook in bodykleur was geworden.
Moet mijn opmerking even herstellen:Robbee schreef:Een mening waar echt iedereen op zat te wachten !Mini Poeper schreef:Ik vind dat blauw zo lelijk hè. Komt zo goedkoop over: "Wil xenon, kan 't niet betalen dus doe dan maar blauwe halogeen!" Echter haalt het niet de "luxere" xenon uitstraling.
Is slechts mijn mening.
Rob
Ik dacht dat het over die lampen ging die je weleens ziet in die "foutere" "sjonnieachtige" auto's. Deze lampen zijn niet mooi wit zoals xenon, maar geven een raar chemische blauwachtige kleur. Ik vind het niet mooi, zoals eerder vermeld.
Nu gaat deze thread over die lampjes in de stadslichten die helder wit schijnen, dát vind ik wel mooi!!! Ik las 'Blue' en dacht meteen aan die "foute" koplampen en dacht dat hij deze wilde wisselen in de normale koplampen.
Sorry, mijn antwoord was te kort door de bocht en had het dus niet goed gelezen. Als ik had geweten dat het over die stadslichtjes ging, had ik 'm meteen op de thread gewezen waarop Gnoekie ook verwijst.
Nog een opmerking: ik steek het niet onder stoelen of banken dat de mijne een One is. Je impliceert dat ik een Cooper-wanabee heb/wil. Komt daarbij dat áls ik een Cooper besteld had in PW, deze het dak ook in bodykleur was geworden.

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors