nice stuur is ook heel gaaf wat een job zeg
Ik heb gisteren ook de auto laten uitlijnen bij steverink (doe ik altijd daar) maar mijn stuur staat schuin nu Lossen het wel weer keurig op
Ga nu ff paar blaadjes lezen (Prestige cars ) daar schrijven jullie ook stukken voor ?
Laatst zat ik trouwens een filmpje van een porsche te kijken. Die koplampen waren continu aan het knipperen en dat zag ik bij deze lamborghini ook of zie ik dat verkeerd en is het weerspiegeling ofzo?
Frequentie van de lampen vs sluitertijd van de camera. De lampen in je huis knipperen ook 50 keer per seconde, maar dat zie je ook pas als je ze filmt...
Volgende onderdeel is een nieuw kleurtje Zoiets als dit...
Zodra we de tuning klaar hebben en alles loopt zoals we het willen dan kom ik even terug met een volledig verhaaltje, grafiek en wat er precies is verandert...
Heren en dames, voor wie interesse heeft... en ik had al 1 miniclubber die ze wel wilde...
De wielen bovenin de foto zijn te koop voor 1500 euro. Nieuwprijs meer dan 2200 euro bij de importeur, in de winkel dus nog even wat duurder. 1 velg is beschadigd dus die krijg je voor niks. Er zit nog 6 tot 7 mm profiel op de banden.
Ik moet naar een andere maat vanwege de engine tuning... Vooral iets breder achter en minderbreed voor. Ik heb er amper opgereden, omdat ik ze net voor de winterperiode monteerde en net pas weer een week eronder heb zitten. In tussentijd gewoon op winterbanden gereden.
Klinkt dik die engine tuning
Qua looks vind ik die groene aanpassing zeker apart maar geen verbetering t.o.v het wit en zwart dat je nu hebt. Combi is op dit moment gewoon perfect.