Hallo allemaal,
Ik ben Baris (roepnaam Bas), 21 jaar, woon in Enschede en ben vanaf 2 weken de eigenaar van de Mini Cooper uit 2002 met Works bodykit, 17" originele velgen, vanaf de kat volledig uitlaatsysteem van laser én de oldschool verstralers
Hiervoor heb ik een Peugeot 206 gehad, een diesel. Erg fijne auto maar omdat mijn woon werk afstand niet meer zo groot is als voorheen, was het voor mij niet meer rendabel om een diesel auto te gaan rijden.
De afgelopen 2 weken heb ik er veel plezier aan gehad en ongetwijfeld dat ik er in de toekomst ook veel plezier van ga hebben.
Groeten van
Baris
Voorstellen :) Bas
- BAS66
- Leerling Mini lid
- Black_Devil
- Mod virus alert!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom Bas!
Veel plezier hier op het forum, en geniet van je mini!
Foto's zijn altijd welkom hier

Groet,
Mark
Veel plezier hier op het forum, en geniet van je mini!
Foto's zijn altijd welkom hier

Groet,
Mark
- BAS66
- Leerling Mini lid
Bericht
Dankjewel allemaal 
als het weer iets lekkerder is en de meetings zijn niet heel ver ben ik er zeker bij
@Ivo
Foto's volgen zsm, eerst even mooi poetsen en dan fotos schieten
ook hier load ik mijn fotos gewoon op via photobucket nietwaar ?

als het weer iets lekkerder is en de meetings zijn niet heel ver ben ik er zeker bij

@Ivo
Foto's volgen zsm, eerst even mooi poetsen en dan fotos schieten

. de alwetende heeft gesproken
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
hmm ben benieuwd, ik reed laatst namelijk achter een zwarte met aerokit en rechts een dikke pijp, ik dacht alleen dat die ook strepen had, maar ben niet helemaal zeker meer 
Wij hebben een blauwe, ook met Aerokit, dubbele centrale pijp en ook lampjes voor de grille

Wij hebben een blauwe, ook met Aerokit, dubbele centrale pijp en ook lampjes voor de grille

Onze sponsors