Veel plezier er weer mee

He!!!mini cabrio schreef:t is dat ik em vrijdag gezien heb, maar anders had ik me toch echt afgevraagd of ie nog bestond....
![]()
Echt niet, ben 2 dagen bezig geweest met een rolgordijn op maat te krijgen "omdat dat goedkoper is...."mini cabrio schreef:Nu ook al eens je zomerwielen weer gemonteerd?
De originele xenons van Speedy...JJJJ schreef:Iemand een idee wat te nemen?
(Ik heb dus echt geen zin meer in Xenon, heb daar teveel gezeik mee gehad op de Laguna.)
Is deze, volgens mij wel toereikend voor mijn minimale stoepsleutelenmini cabrio schreef:ah oke dan
wel even opletten of die moment sleutel t juiste bereik heeft, voor lichtmetalen velgen moet je al gauw rond de 110-130 moment hebben
Ik heb er heel even over nagedacht, maar volgens mij heb ik gelezen dat het niet 1 op 1 over kan, dus word de prijs nog hoger na aanpassing!?MartijnGizmo schreef:De originele xenons van Speedy...
Thnks for the tip!audissimo schreef:osram nightbreaker is ook het proberen waard. Berg licht en net wat witter dan normaal halogeen
Alleen al voor t geld is het de moeite waard ja, ook fijn dat die ook werkt dus.Rein schreef:Die moment sleutel heb ik ook. Geweldig stuk gereedschap, zeker voor dat geld.
Onze sponsors