Gefeliciteerd Wim, heb deze GP uiteraard al eens van dichtbij bekeken bij Fabian en hij is waanzinnig mooi. Een top aankoop! Het is een prachtige set zo samen.
gr. Roy
TBL-GP Update & Shoot
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Beetje MINI kennis is er wel
Damn Wim!!! Wat een geweldig mooie GP heb jij gekocht zeg!!
Ik baalde er al van dat ik deze nooit in het echt heb gezien bij Fabian toen hij hem in de verkoop had gedaan, maar nu weet ik zeker dat ik deze dikke bak een keer in het echt nog ga zien

Ik wens je veel plezier ervan!!
Haha, toch goed geraden!!!Adrenalin Junkie schreef:speedy schreef:Wow ben benieuwd !!![]()
![]()
![]()
X2!!!
Zie ik nou een GP spoiler??

Beetje MINI kennis is er wel

Damn Wim!!! Wat een geweldig mooie GP heb jij gekocht zeg!!
Ik baalde er al van dat ik deze nooit in het echt heb gezien bij Fabian toen hij hem in de verkoop had gedaan, maar nu weet ik zeker dat ik deze dikke bak een keer in het echt nog ga zien

Ik wens je veel plezier ervan!!

MINI COOPER S R53 pre-facelift

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Congrats man!
Het is een geniale kar, ik ben er elke dag weer gelukkig mee. Maar beloof me één ding: als je hem gaat modden maak er iets bijzonders van. Niet weer bergen en bergen chrome (en logo's die er niet op passen etc.)
)
Fabian: uilskuiken! Wat wil je nu gaan rijden dan? Zo iets bijzonders heb je niet snel weer gevonden immers...
(En nu ben ik wel een beetje teleurgesteld dat je hem zo snel weer verkoopt, eerst koop je hem zo ongeveer voor mijn neus weg en dan verkoop je hem na amper 6 maanden..)
Het is een geniale kar, ik ben er elke dag weer gelukkig mee. Maar beloof me één ding: als je hem gaat modden maak er iets bijzonders van. Niet weer bergen en bergen chrome (en logo's die er niet op passen etc.)

Fabian: uilskuiken! Wat wil je nu gaan rijden dan? Zo iets bijzonders heb je niet snel weer gevonden immers...
(En nu ben ik wel een beetje teleurgesteld dat je hem zo snel weer verkoopt, eerst koop je hem zo ongeveer voor mijn neus weg en dan verkoop je hem na amper 6 maanden..)
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Onze sponsors