De liefde voor de Cooper is eigenlijk spontaan gekomen, had er zelf nooit zo'n kijk op tot dat mijn vader oog had op de Countryman S en ik erachteraan huppelde want hij ging een proefrit maken en dat wilde deze meneer ook wel eens meemaken. Zodoende aangekomen bij de dealer zag ik 'm staan, een felblauw monstertje. Ik was helemaal weg van de kleur. Top!
Zo eens even gaan zitten in het prutteltje, stond een beetje verbijsterd van het interieur, geinig die tuimelschakelaars. Was alleen niet zo weg van de HUGE ASS snelheidsmeter, maarja, dat zal wel wennen zijn. Moet zeggen dat ik erg te spreken ben over het materiaalgebruik in de Mini. Niet perfect maar erg netjes allemaal. Nou, een proefrit gemaakt en was meteen verkocht, wat een lekker fel wagentje. Dus ja... deze meneer is over 2-3 weken de gelukkige eigenaar van een Laser Blauwe Cooper S!
Ben zelf niet zo'n poster, lees graag mee. Je zal mij voornamelijk in het tunings gedeelte van het forum zien. Waar ik graag kijk naar alle (mooie) aanpassingen die de mede liefhebbers uitvoeren.
Ik heb zelf al oog op een aantal aanpassingen aan de S zoals nieuwe velgen, Works bodykit, 17" Works remmen, Works motor tuning + uitlaat etc. Ben erg van het 'origineel' houden, dus geen aftermarket meuk etc. Uiteraard post ik zelf de aanpassingen die ik doe op het forum

Ik heb bij de koop er het Garmin Navigatie systeem erbij genomen + de ver stralers.
Opties:
- Alarm klasse III
- Automatische airconditioning
- Boordcomputer
- Colour Line Dark Grey
- Dak en spiegels wit
- Interieurpanelen Brushed Alloy
- Lichtmetalen velgen
- Mistlampen
- Lederen sportstoelen
- Stoelverwarming voor
- Xenonverlichting
- Garmin navigatie
- Ver stralers voor
Mijn autohistorie:
- BMW Z3: Heerlijke auto, super strakke wegligging, helaas wegens veel werkkilometers weggedaan. Niet echt rendabel meer.
- Toyota IQ: puur gekocht voor de zuinigheid. Aantrekkelijk door de luxe uitrusting en geen wegenbelasting. Nadeel dat hij erg traag is.
Heb even wat vraagjes over de type modellen:
- Deze is uit begin 2007, imet de schuinere koplampen s dat dan een R56?
- De Aerodynamica bodykit van JCW. Er staan twee versies in; de normale & de Black Band. Heeft iemand foto's van deze 2 uitvoeringen?
Heb alvast wel wat foto's: