Dit is het resultaat geworden;
[GVideo]http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 9584&hl=nl[/GVideo]
Lekker geluidje zit erin, al zeg ik het zelf!!

Hahaha, moet te doen zijn! Zie erce, die had het er ook binnen no-time op staan!turbootje schreef: ...enne..zou ik 2000km redden op 1 dag?
Toch maar een weekje naar m´n schoonouders begin mei!CooperS-lightningblue schreef:Hahaha, moet te doen zijn! Zie erce, die had het er ook binnen no-time op staan!turbootje schreef: ...enne..zou ik 2000km redden op 1 dag?Maar ja, na die 2000 mag je langzaam gaan opbouwen, dus voordat je echt voluit kan moet je nog wel wat meer km's rijden!
Ja zeker weten. Die steun gaat overal heen waar m'n auto ook naartoe gaat. En als je hem een keer wil proberen, no problemo!iDarkDesign schreef:Wat een koel filmpje! Die zuignap ding zou ik ook wel eens willen lenen als we weer eens met een stoot MINIs gaan rijden. Zou je met MINI voor KIKA niet een camera op je auto willen rijden? mooie shots heb je dan.
iDD
Inderdaad de weerspiegeling. Die steun is best wel groot en kon ik op geen enkele andere plek kwijtMaaij schreef:Volgens mij gewoon een weerspiegeling.henkietenk schreef:Zijn trouwens de lampjes die het nummerbord belichten op een andere plek gezet? Niet meer onder de handgreep maar op de bumper?
Greetz Henk
Die van mij gaat ook weer mee!!! Als het weer het toelaat eens proberen op het glazen dakCooperS-lightningblue schreef:Ja zeker weten. Die steun gaat overal heen waar m'n auto ook naartoe gaat. En als je hem een keer wil proberen, no problemo!iDarkDesign schreef:Wat een koel filmpje! Die zuignap ding zou ik ook wel eens willen lenen als we weer eens met een stoot MINIs gaan rijden. Zou je met MINI voor KIKA niet een camera op je auto willen rijden? mooie shots heb je dan.
iDD
Onze sponsors