Screamer-pipeBatje schreef:Ik weet misschien nog een leuke, een uitlaat bypass of weet ik hoe je dat schrijft. Net voor de einddemper een vlinder klep zetten zodat alles "vrij" de omgeving in kan en alles wakker kan maken
Dave's Turbo R53 Project
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
hier heeft tycho uitgebreid filmpjes van zitten te bekijken......
screamer

burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
En daar ga je dan nog geen klap harder van ook... En dan nog die carbonfiets,die zal ook geen 150 euro gekost hebben lijkt me...
Gozer, hoe doe jij dat allemaal man!...
Damn, d'er staat dus gewoon voor 2200 euro aan fietsbrilletjes op dat stokkie....Daveke schreef:Die rek heb ik speciaal laten maken ja, RVS met verborgen boutjes, als je 220 euro voor een bril uitgeeft, zorg dan ook voor een mooi rek om ze op te leggenRaymond schreef:Haha, ook gewoon een rek hebben voor zijn collectie Oakley brillen...
Verfijnde smaak voor spullen kunnen we wel constateren / bevestigen.

Gozer, hoe doe jij dat allemaal man!...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
He gasten!
Nee, gewoon op het moment even alles rustig.. Ik ben wel bezig met de auto, maar te druk met andere dingen
Ik moet deze week al mn chroom van de auto halen, de ruitenwissers, de grills, de orciari's en de M7 scoop zodat het al glanszwart gespoten kan worden. Het dak volgt dan snel daarna. De skirts zouden ook snel terug moeten komen, normaal gesproken. Dan weer eens wat tijd en zin zoeken om alles terug te gaan bouwen, inclusief de CAE. Die ligt hier nu al een tijdje in de kast, omdat ik het te druk heb met werk - en sporten
haha. Ook de GP spoiler gaat er binnenkort weer terug op, als pa eens tijd heeft om de tap-punten opnieuw te plaatsen met speciaal gereedschap.
@ Rob: Hoe ik dat doe? Vanaf je 13e werken , beetje sparen, zorgen dat je vanaf je 15e niet te veel opzuipt of op maakt aan gekke dingen en zorgen dat je hard genoeg blijft werken. Zo doe ik dat, ik run hier echt geen plantenwinkel hoor..
Ohja, door een fiets ga je wel harder fietsen, van een bril inderdaad niet.. Maar het oog wil ook wat toch?
Nee, gewoon op het moment even alles rustig.. Ik ben wel bezig met de auto, maar te druk met andere dingen

Ik moet deze week al mn chroom van de auto halen, de ruitenwissers, de grills, de orciari's en de M7 scoop zodat het al glanszwart gespoten kan worden. Het dak volgt dan snel daarna. De skirts zouden ook snel terug moeten komen, normaal gesproken. Dan weer eens wat tijd en zin zoeken om alles terug te gaan bouwen, inclusief de CAE. Die ligt hier nu al een tijdje in de kast, omdat ik het te druk heb met werk - en sporten

@ Rob: Hoe ik dat doe? Vanaf je 13e werken , beetje sparen, zorgen dat je vanaf je 15e niet te veel opzuipt of op maakt aan gekke dingen en zorgen dat je hard genoeg blijft werken. Zo doe ik dat, ik run hier echt geen plantenwinkel hoor..

Ohja, door een fiets ga je wel harder fietsen, van een bril inderdaad niet.. Maar het oog wil ook wat toch?
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Doe je goed vriend, respect hoor! 

MINI Dubman '07 PureSilver

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Goed bezig kerel..ben benieuwd hoe al het zwart gaan staan...denk erg dik
Lekker dat je weer aan t sporten bent, kan je straks met je sixpack patsen op t strand

Lekker dat je weer aan t sporten bent, kan je straks met je sixpack patsen op t strand

- Clubmanner
- Nieuwsgierig
Bericht
Nice, nog een biker
Mooi materiaal dat je allemaal hebt!
TT is een droom om ooit mee te rijden voor mij

TT is een droom om ooit mee te rijden voor mij

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Die van mij gaat nu weg, ik gebruik hem te weinig en kan de centen goed gebruiken voor mn reisje 
Na terugkomst wil ik wel een Canyon eigenlijk..
Deze
http://www.canyon.com/_nl/racefietsen/bike.html?b=2519

Na terugkomst wil ik wel een Canyon eigenlijk..
Deze

http://www.canyon.com/_nl/racefietsen/bike.html?b=2519
- GreyCooperS
- Forum Junky
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
haha, ja ik geloof gelijk dat het duurder, lichter en mooier kan...
Maar je fietsje wegdoen omdat je centjes nodig hebt en er dan maar eentje van 5 mille voor terugkopen...en let wel..een FIETS
Maar je fietsje wegdoen omdat je centjes nodig hebt en er dan maar eentje van 5 mille voor terugkopen...en let wel..een FIETS

Onze sponsors