White Chocolate > Still enjoying!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
...congratz met je spamcount!
En idd snel die zomerwielen eronder..ik rijdt al weer paar weken op de zomer wheel, toch beter dan die winter spokes

En idd snel die zomerwielen eronder..ik rijdt al weer paar weken op de zomer wheel, toch beter dan die winter spokes

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
gefeli met je 7000e! 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thnx!

Ik verlang ook weer naar de zomervelgen... T is maar goed dat ik alleen in t weekeind nog thuis ben, dan erger ik me maar 2,5 dag per week aan die 16"

Ik verlang ook weer naar de zomervelgen... T is maar goed dat ik alleen in t weekeind nog thuis ben, dan erger ik me maar 2,5 dag per week aan die 16"

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
zo, zal nog even wat foto's droppen 
De mini is weer mooi op de R113's

Uiteraard zijn ze van de winter voledig op gepoetst:

heb ik op aanraden van Peter (thnx voor de tip man!) de plakloodjes met een permanent marker zwart gemaakt
before:

After:

Mn kerstkado geplaatst, thnx to mn broer en zn vriendin

En klaar voor montage

Tot zo ver weer even

De mini is weer mooi op de R113's

Uiteraard zijn ze van de winter voledig op gepoetst:

heb ik op aanraden van Peter (thnx voor de tip man!) de plakloodjes met een permanent marker zwart gemaakt

before:

After:

Mn kerstkado geplaatst, thnx to mn broer en zn vriendin

En klaar voor montage

Tot zo ver weer even

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Precies, van mij mag de zomer zich weer in volle glorie melden

Dit weekeind alweer even 2 uur op de allways open timer gezet
Puur genieten 
Foto's zullen er ook wel weer een keer aan komen

Dit weekeind alweer even 2 uur op de allways open timer gezet

Foto's zullen er ook wel weer een keer aan komen

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij gebrek aan een MINI (of een andere auto) om te wassen afgelopen vrijdagmiddag heb ik mij maar even op de wintervelgen gestort, die toch redelijk aangeslagen waren na 2 winters.... 
before (de minst vervuilde velg)

tijdens (lekker stinken met iron-X

en klaar voor de komende winter

before (de minst vervuilde velg)

tijdens (lekker stinken met iron-X

en klaar voor de komende winter

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha ja dat iron-X is echt superspul 
Maar alleen is het niet genoeg
eerst gewassen met een stevige velgenreiniger (merk onbekend, via via gekregen uit de industie, ruikt minder chemisch en milleubelastend als de iron-X, maar is dat totaal niet
)
daarna de nog licht natte velgen flink ingespoten met de iron-X, even laten wachten tot het goed paars uit begint te slaan. vervolgens met een schone, licht vochtige afwasborstel heeeel flink schrobben, binnen en buiten, en vervolgens nog een keer... daarna heeel heeeel heeeeel erg flink afspelen met veeeeeeeeeel water.
de velgen drogen, en op poetsen met een applicatorpad en autoglym SRP
bedenk wel, die iron-X blijft in de straat hangen als je het niet heel goed na spoeld, wat donkerpaarse vlekken achterlaat, en een heel zware zwavellucht. zorg er dus voor dat je dit in een goed geventileerde tuin doet, waar je een tuinslang naast je heb liggen

gelukkig zijn deze velgen wat makkelijker als de R113 waar ik per velg zo'n 2,5 uur mee bezig ben geweest om ze helemaal strak te krijgen

ik heb het overigens gewoon besteld op www.carclean.nl

Maar alleen is het niet genoeg

eerst gewassen met een stevige velgenreiniger (merk onbekend, via via gekregen uit de industie, ruikt minder chemisch en milleubelastend als de iron-X, maar is dat totaal niet

daarna de nog licht natte velgen flink ingespoten met de iron-X, even laten wachten tot het goed paars uit begint te slaan. vervolgens met een schone, licht vochtige afwasborstel heeeel flink schrobben, binnen en buiten, en vervolgens nog een keer... daarna heeel heeeel heeeeel erg flink afspelen met veeeeeeeeeel water.
de velgen drogen, en op poetsen met een applicatorpad en autoglym SRP

bedenk wel, die iron-X blijft in de straat hangen als je het niet heel goed na spoeld, wat donkerpaarse vlekken achterlaat, en een heel zware zwavellucht. zorg er dus voor dat je dit in een goed geventileerde tuin doet, waar je een tuinslang naast je heb liggen

gelukkig zijn deze velgen wat makkelijker als de R113 waar ik per velg zo'n 2,5 uur mee bezig ben geweest om ze helemaal strak te krijgen

ik heb het overigens gewoon besteld op www.carclean.nl
Onze sponsors