Wij (Rob Clubman en Ikke) hebben op vrijdag de 13 de een bruiloft, daar heeft de bruidegom ook problemen met zijn koelsysteem, denk ik. Haha. Sorry Kwiepz, ;-)).
Is 6 april een goeie optie ???
6 aril 20.00uur MC Meeting in Echt, is dit wat ???.
Graag snel effe jullie reactie, dan gooien we op div. plekken op ons forum de datum en tijd rond, om zoveel mogelijk Mini fans bij elkaar te krijgen voor een gezellige avond, en de kok bij ons thuis (ikke dus) heeft die dag atv.
Dat wordt een Big Mac Menu, Rob Clubman zal bij zijn, haha.
Gezellig dit wordt ook onze eerste meeting het adres is : MC Donalds Zuiderpoort 71 6101 KA Echt. Vrijdag 6 april 20.00 uur, spreek, mail en bel het rond.
Super, dat noem ikke nog eens een goede samenwerking, ik heb ook op de Facebook site van NewMINIclub een bericht geplaatst, en ook al een leuke reactie gekregen,
Vandaag een aankoopkeuring laten doen bij de Maassche in Venlo. Behoorlijk tegen gevallen moet ik zeggen..Toch maar weer eens de garage bellen waar ik hem gekocht heb, heb namelijk nog garantie mogen hun het verder oplossen!! Maar baal er goed van
Laatst gewijzigd door maudje op 19 apr 2012, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Net contact gehad met de garage waar ik mn mini gekocht heb. We hebben ook de lijst met punten op de mail gezet. Op het moment dat ik belde had de eigenaar vand e garage de lijst al bekeken maar volgens hem hebben ze de auto afgekraakt en was er waarschijnlijk niets aan de hand. Volgende week donderdag ga ik met de auto naar de garage en dan mogen ze heb daar ook nog een keer nakijken.
Krijg er een beetje buikpijn van op deze manier. Heb het idee dat ze het bij de garage toch allemaal niet gaan maken