Was gezellig vandaag, samen met Spenki, Ivo en Biermagnaat! Een beetje ouwehoeren, toekijken hoe Spenki de boel aan het modden was toen ook maar ff geholpen met klussen. Ik wel....
Helaas moest ik wat eerder weg, maar heb later thuis toch nog ff de R95'ers in de wax gezet en er later onder gezet, net als de zomerwielen van m'n pa z'n auto en uiteindelijk ook de Ax weer op zomersloffen gezet...
Ook weer thuis, zojuist nog even snel gepoogd wat foto's (iphone quality ) te maken voor het donker.
Was zeker weten gezellig heren, Spenki (Auto Spenkelink Enschede) hartstikke bedankt voor de werkzaamheden, resultaat is echt schitterend geworden!!!
Ivo en Sven eveneens bedankt voor het meehelpen en de gezelligheid, Biermagnaat ook natuurlijk, leuk om eens te ontmoeten!
Ben ontzettend blij met de skirts, instaplijsten en voor wie het nog niet wist... ook maar meteen een Aero voorbumper door Spenki laten plaatsen, aangezien we er toch waren...... (psssst Martijn, Cooper S voorbumper kopen? )
Hier de foto's, zal later deze week fatsoenlijke foto's proberen te maken nog.. maar damn wat staat het lekker al zeg ik het zelf !!!
Alle spullen liggen klaar..
Hoog op de brug! Nog met de standaard skirts
Zonder skirts
Skirts gemonteerd
Spenki bezig met de verlichte instaplijsten.. meten = weten!
Resultaat
Sven met de zaag, fine-tuning de voorbumper (of een onderdeel daarvan )
Resultaat
(hier zonder onderste aerogrilletje, deze had ik nog thuis liggen namelijk)
Ook nog de brandblusser gemonteerd met dank aan Spenki