Mijn JCW Clubman / HiGgiN5, winterbanden 205 50 17 no wheelg
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
De orginele Union Jack (hopelijk schrijf ik het goed) van MINI is ook wel vet, maar die van jou is een stuk stoerder en past beter bij het JCW uiterlijk.
Damn dat is jammer! Ik had op mijn toekomstige MINI graag zo'n sticker gehad, ik vind hem echt gaafbezwi schreef:Inderdaad, geen origineel Mini, was van Mini Pirate uit Engeland, maar die is gestopt.kimi100 schreef:Prachtige auto! Die spiegelkappen zijn mooi, maar ik ben helemaal fan van je daksticker!
-edit: klopt het dat, dat geen orginele MINI accessoire is?

De orginele Union Jack (hopelijk schrijf ik het goed) van MINI is ook wel vet, maar die van jou is een stuk stoerder en past beter bij het JCW uiterlijk.
- bezwi
- Mod virus alert!
Bericht
Heel lang lopen dubben wat ik met de Hartge velgen (van Ida) zou gaan doen.
Eerste ingeving was helemaal zwart poedercoaten of poedercoaten maar dan wat nu grijs is zwart met de Union Jack glanzend. maar het zijn originele velgen !
Dus eerst maar even zo.

O ja, vorige maand ook de Eibach veren aan de voorkant er onder gezet en dat is wel 2 cm verlaging.
Eerste ingeving was helemaal zwart poedercoaten of poedercoaten maar dan wat nu grijs is zwart met de Union Jack glanzend. maar het zijn originele velgen !
Dus eerst maar even zo.

O ja, vorige maand ook de Eibach veren aan de voorkant er onder gezet en dat is wel 2 cm verlaging.

- bezwi
- Mod virus alert!
Bericht
Gister de Challenge front splitter van Greg gekregen.

En wonder boven wonder was het vanmiddag droog in Alkmaar en kon ik de splitter monteren, na diverse topics te hebben gelezen, was ik voor bereid op een lange middag sleutelen. Maar na 2 uur was ik al klaar.
Wel een kleine modificatie (klein randje verwijderd) gedaan om het onderste gedeelte goed te laten klikken.

en

Greg had gezegd dat ik hem goed vast moest zetten, dus wat extra popnagels en een stevige bout erin geboord.

Het eindresultaat mag er wezen:

Ik kan er het gras mee maaien

En wonder boven wonder was het vanmiddag droog in Alkmaar en kon ik de splitter monteren, na diverse topics te hebben gelezen, was ik voor bereid op een lange middag sleutelen. Maar na 2 uur was ik al klaar.
Wel een kleine modificatie (klein randje verwijderd) gedaan om het onderste gedeelte goed te laten klikken.

en

Greg had gezegd dat ik hem goed vast moest zetten, dus wat extra popnagels en een stevige bout erin geboord.

Het eindresultaat mag er wezen:

Ik kan er het gras mee maaien

Onze sponsors