22 mm Sway is goed! Dat ga je wel merken
Neem je stuur met of zonder snap-off naaf?
Koenv R53 PW-> wieltjes
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik ben aan het wachten op een vlinderklep voor in de uitlaat, als die er is ga ik de Janspeed er terug onder hangen, middendemper van de Milltek verwijderen en als alles eronder uit ligt knal ik die CAE er mooi even in met pa. Daarna de middenconsole er terug om heen bouwen, de buitenkant af maken, nog een keer naar 1320 en dan mag je komen proef rijden 
Kunnen we misschien die witte eens goed polijsten..

Kunnen we misschien die witte eens goed polijsten..
- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
Einde van de dag bij Peter de witte opgehaald
Hij rijdt echt super.
Na eerst lekker een stukje gereden te hebben de wagen even gewassen en in de quick-wax gezet.
Morgen een nieuwe apk erop en de zwarte OZ's monteren, ben benieuwd hoe het gaat staan
Enkele crappy iphone pics.

Happy

Hij rijdt echt super.
Na eerst lekker een stukje gereden te hebben de wagen even gewassen en in de quick-wax gezet.
Morgen een nieuwe apk erop en de zwarte OZ's monteren, ben benieuwd hoe het gaat staan

Enkele crappy iphone pics.

Happy

R53 MCS HB / Pepper White
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks guys, komt goed.
en tevens iets terug gebouwd worden naar stock. ( stoelen eruit, iets omhoog schroeven etc. )
De witte is nu mijn eigen ride en gaat voor normaal en track days gebruikt worden.
De blauwe gaat weer volledig terug naar de vrouwspeedy schreef:Wtf2 dikke mini's
wow super gaaf man! Welke gebruik je wanneer en waarvoor dan ?

De witte is nu mijn eigen ride en gaat voor normaal en track days gebruikt worden.
R53 MCS HB / Pepper White
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Veel plezier ermee buddy...
Moest wel ff slikken toen je wegreed, maar hij is in goede handen....

Moest wel ff slikken toen je wegreed, maar hij is in goede handen....

Onze sponsors