wheeler R53 Bevestigd
coopers1987 R53 Bevestigd
Jarune R50 Bevestigd
Kwiepz R53 Bevestigd
Neovo R50 Bevestigd
binnenkort definitieve prijs + datum!
Playmini uitlaat
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
Bericht
Topwheeler schreef:wheeler R53 Bevestigd
coopers1987 R53 Bevestigd
Jarune R50 Bevestigd
Kwiepz R53 Bevestigd
Neovo R50 Bevestigd
binnenkort definitieve prijs + datum!

- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- b00zyt0mmy
- Enthousiast
Bericht
Is de bestelling al doorgevoerd?
Zo niet, heb ik eventueel interesse in een playmini voor r50.
Na het ontvangen van mijn factuur van de garage
.. daar vroegen ze +/- 580 euro alles bijeen voor een ori uitlaat?
Of zijn er nog andere alternatieven?
Hoeveel zou de playmini mij dan kosten?
En zijn er nog dingen die ik zelf moet kopen zoals ophangbeugeltjes en dergelijke?
Zou graag willen weten hoeveel alles bijeen me dan kost
alvast thanks!
groetjes,
Thomas
Na het ontvangen van mijn factuur van de garage

En zijn er nog dingen die ik zelf moet kopen zoals ophangbeugeltjes en dergelijke?

alvast thanks!
groetjes,
Thomas
- b00zyt0mmy
- Enthousiast
Bericht
ps: last but not least ik neem aan dat je toch door de keuring komt met deze uitlaat? (ben wel van belgië)b00zyt0mmy schreef:Is de bestelling al doorgevoerd?
Na het ontvangen van mijn factuur van de garage![]()
![]()
alvast thanks!
groetjes,
Thomas
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bestelling is nog niet definitief en hoe meer aanmeldingen hoe meer korting
Alles bevestigingsmaterialen zitten erbij en denk dat de prijs wel onder de 580 is
Neovo moet ook voor de belgische keuring dus dat komt wel goed denk ikb00zyt0mmy schreef:ps: last but not least ik neem aan dat je toch door de keuring komt met deze uitlaat? (ben wel van belgië)b00zyt0mmy schreef:Is de bestelling al doorgevoerd?
![]()
alvast thanks!
groetjes,
Thomas

Alles bevestigingsmaterialen zitten erbij en denk dat de prijs wel onder de 580 is

- b00zyt0mmy
- Enthousiast
Bericht
En wat krijg ik dan juist voor die prijs? gewoon de buis + knalpot ? of hoe noem je dat?
Ik denk dat de klemmetjes en pakkingen en dergelijke nog apart gekocht moeten worden dan he?
Klopt dat dat de prijs dan rond de 250 is?coopers1987 schreef:Neovo moet ook voor de belgische keuring dus dat komt wel goed denk ikb00zyt0mmy schreef:ps: last but not least ik neem aan dat je toch door de keuring komt met deze uitlaat? (ben wel van belgië)b00zyt0mmy schreef:Is de bestelling al doorgevoerd?
![]()
alvast thanks!
groetjes,
Thomas
En wat krijg ik dan juist voor die prijs? gewoon de buis + knalpot ? of hoe noem je dat?

Ik denk dat de klemmetjes en pakkingen en dergelijke nog apart gekocht moeten worden dan he?
- Jarune
- One wheel wonder
Bericht
In de allereerste post van dit topic staan plaatjes van wat je krijgt, tegen welke prijs en voor welk model Mini.
Pakkingen staan er niet bij, maar je mag er wel van uit gaan dat die er bijzitten. Lijkt mij niet meer dan normaal dat die er bijgeleverd worden.
Pakkingen staan er niet bij, maar je mag er wel van uit gaan dat die er bijzitten. Lijkt mij niet meer dan normaal dat die er bijgeleverd worden.
- Kwiepz
- Nieuwsgierig
Bericht
Zoals Coopers1987 al aangaf, alles zit erbij. Ook de bevestigingsmaterialen. Prijzen staan ook vermeld in de 1e post van dit topic. voor de R50 zou dit op +/- 250 uitkomen lijkt me. Voor de R53 is het een ander verhaal
Volgens mij zijn er nog meer "Groupsbuys" geweest betreffende deze Playmini's misschien dat je dat een keer kunt bekijken.
Het is in ieder geval een hele goede deal
Dus gewoon mee doen en zoals al een aantal keer is aangegeven meer kopers = meer korting.
b00zyt0mmy schreef:Klopt dat dat de prijs dan rond de 250 is?coopers1987 schreef:Neovo moet ook voor de belgische keuring dus dat komt wel goed denk ikb00zyt0mmy schreef:
ps: last but not least ik neem aan dat je toch door de keuring komt met deze uitlaat? (ben wel van belgië)
En wat krijg ik dan juist voor die prijs? gewoon de buis + knalpot ? of hoe noem je dat?![]()
Zoals Coopers1987 al aangaf, alles zit erbij. Ook de bevestigingsmaterialen. Prijzen staan ook vermeld in de 1e post van dit topic. voor de R50 zou dit op +/- 250 uitkomen lijkt me. Voor de R53 is het een ander verhaal

Volgens mij zijn er nog meer "Groupsbuys" geweest betreffende deze Playmini's misschien dat je dat een keer kunt bekijken.
Het is in ieder geval een hele goede deal

Dus gewoon mee doen en zoals al een aantal keer is aangegeven meer kopers = meer korting.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Er zit geen attest bij voor Belgie, dus dat is wel iets om rekening mee te houden. Neovo slaat er zelf een E-keurmerk in geloof ik. Je kan hem eens benaderen hoe hij dat gaat doen...
edit: laatste post op pagina 5 van Neovo:
edit: laatste post op pagina 5 van Neovo:
Neovo schreef:t'is hier België he![]()
Maar is geen must, moet er toch een E stempel in ponsen
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors