Anyhow, heb een projectje staan dat ik de Fiat een zwarte hemel wil gaan zetten. Ben alleen benieuwd of hier mensen zijn die een goede oplossing hebben om een grijze hemelbekleding zwart te maken.
Herbekleden is geen optie omdat ik de dit de hemel "zwaar" maakt en deze nauwelijks vast zit in het midden. Ben dus bang dat het redelijk snel za gaan hangen wat er niet mooi uitziet. Ik zat zelf te denken aan spuiten of iets in die richting, mensen met ervaring of ideeën?
Arjan's Ride,
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Aantje
- Bijna verslaafd
Bericht
@MartijnGizmo, dat snap ik en dat is ook mijn laatste optie, echter zit de complete hemel in het midden vast met 2 plastic dopjes. Ben zelf best wel bang dat het niet heel fraai eruit gaat zien na een tijdje...
Nu heb ik gelukkig een 2e hemel dus kan het 1 en ander proberen, maar vraag mezelf af of er andere manieren zijn ten opzichte van herbekleden.
Nu heb ik gelukkig een 2e hemel dus kan het 1 en ander proberen, maar vraag mezelf af of er andere manieren zijn ten opzichte van herbekleden.
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat is volgens mij wel de gangbare manier. Zit de hemel niet ook vast bij de interieurverlichting?
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zwarte hemel is wel gaaf

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

Onze sponsors