Plasti Dip
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je bent gewoon te zeikerig wat dat betreft man. Niet lullig bedoelt hoor.
Maar bedoel gewoon dat alleen perfect voor jou goed genoeg is.
Ik vind die velgen van de AMG echt wel ok. In ogenschouw genomen wat de kosten daarvan zijn he. Natuurlijk is het in vergelijking met gecoate of gespoten velgen wel wat minder.

Ik vind die velgen van de AMG echt wel ok. In ogenschouw genomen wat de kosten daarvan zijn he. Natuurlijk is het in vergelijking met gecoate of gespoten velgen wel wat minder.
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ Maus,
Er stonden meerdere FR's en Cupra's dus je hebt wat gemist
Er stonden meerdere FR's en Cupra's dus je hebt wat gemist

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Ga maar lekker dippen joh !!
Ik had die dingetjes die jij zwart wilt gewoon lekker gewrapt
Veel mooier en goed zelf te doen, en als het mislukt koop je een nieuw stuk folie en dat is zelfs goedkoper als dip shit
Ja zal misschien aan mij liggenfrankie schreef:Je bent gewoon te zeikerig wat dat betreft man. Niet lullig bedoelt hoor.Maar bedoel gewoon dat alleen perfect voor jou goed genoeg is.

Ik had die dingetjes die jij zwart wilt gewoon lekker gewrapt

Veel mooier en goed zelf te doen, en als het mislukt koop je een nieuw stuk folie en dat is zelfs goedkoper als dip shit

- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het resultaat van het dippen van die AMG liet in mijn ogen wel wat te wensen over.
Overal losse stukjes, randen niet netjes etc. Meerdere gedipte stukken gezien maar wordt er nog niet helemaal blij van.
Heeft iemand een omschrijving om te lezen hoe je het nu precies aan moet brengen?
Overal losse stukjes, randen niet netjes etc. Meerdere gedipte stukken gezien maar wordt er nog niet helemaal blij van.
Heeft iemand een omschrijving om te lezen hoe je het nu precies aan moet brengen?
R53 MCS HB / Pepper White
Onze sponsors