Nieuw hier ;)

Stel je hier even voor.
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 apr 2012, 21:57

Welkom bij de club en.. :lol:

..............................heel veel rijplezier in je MINI.. :P :) :D
MiniCooperSMarianneN
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Contacteer:

01 apr 2012, 23:02

Leerzaam en vol met Mini-geestverwanten, gezellig!
Auto-maat haha ;)

BRG schreef:Hoi Marianne, welkom bij dit leerzame forum :D .
veel plezier met je auto-maat.
Groet, Huib
MiniCooperSMarianneN
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Contacteer:

01 apr 2012, 23:12

dankjewel ;)
Ben nog niet helemaal into afkortingen, moest echt even nadenken wat BRG was... British Racing Green LOL
Ja, wit (open) dakje, witte spiegels, witte strepen voorop. Metalen velgen want dat ook wit vond ik te, en prachtige groene kleur. Mooi, 's avonds lijkt t beetje donkergroen en overdag lichtergroen.
Een S met schakelflippers, ja, geloof het wel. Nog niet geprobeerd, ben een redelijk nette rijder. Dat is meer iets voor manlief om uit te proberen als hij een keer mijn autootje leent.
Nu nog aan het stoeien met alle Connected electronica. Veel veranderd in al die jaren ;)

Classic Mini fan, jazeker. Die autootjes zijn geweldig, maar echt onveilig op de snelweg. Mijn man heeft ook nog in de jaren 80 een lichtblauw metallic gehad. Ik vind het oude model nog steeds t leukst, maar deze modellen van nu zijn gewoon stukken veiliger.

Ik warm 6 km netjes op en scheur er daarna - redelijk beheerst - mee door.
Zal als ik iedere 3 maanden elektr. sleutel wissel meteen olie checken, kleine moeite.

Groeten en iedereen op dit forum veel rijplezier!

JosCountrymanCooper schreef:Welkom en gefeliciteerd met je BRG , eindelijk weer een spannende kleur.

Een S met automaat (en schakelflippers ? ) , echt fantastisch. De meesten weten niet wat ze missen.
MiniCooperSMarianneN schreef:Heel wat anders als mijn eerste Mini uit 1980 Wink,
Ook een Classic Mini fan ? Ik bespeur nog enige weemoed.

Het oliepeil zou ik me niet te druk over maken, heb na 10000 km nog niets bijgevuld. Wel de eerste 2000 km. de kick-down niet (te veel) gebruiken en netjes de motor opwarmen voor je echt gas gaat geven.

Terug naar “Who are U?”