Klopt. Ik heb ook geen S, dat heeft de koper van de auto ooit gedaanBerthil schreef:Je hebt een Cooper S afbeelding maar de tekeningen van realoem zijn van een Cooper. De Cooper S heeft geen dop op zijn thermostaathuis.

De enige druppels die ik tot nu toe zie die vormen zich mooi achter elkaar in een rijtje als ik de garage uitrij.boris_brznjef schreef:Zie je druppel sporen van de dop langs het vat naar beneden lopen?Dan heeft ie er gewoon wat uitgegooid.Ik zou erop letten of je druppels op de grond ziet en anders is het gewoon verdampt (mini's zijn warme jongens)
Thanks.boris_brznjef schreef:als je expansievat lek is had je denk ik wel meer geproefd en ook gezien wat er precies is verloren. Maar het is wel een teken van het begin dat je expansievat lek is. Deze lekken wel bij de lasnaad. Maar om hem nou preventief te vervangen a (volgens mij rond) 25 euro is ook weer te gek.
en voor je airco is het het beste om de laatste 10 minuten ongeveer zonder te rijden om de natte honden geur voor te blijven
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors