Adrenalin Junkie's COOPER "S" - FOR SALE
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!

Bericht
Mooie dikke Mini Alain

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
mushrop schreef:wtf! Dus aan het einde van de regenboog staat geen pot goud maar een ubergeile MINI!![]()
Als ik dat geweten had...

MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Thnx guys! En ja Fred, Rota's komen binnenkort weer terug onder de MINI
Zit er nog wel aan te twijfelen of ik die randen van die Rota's nou moet laten polijsten... Ze begonnen hier en daar vage plekjes onder de blanke lak te vertonen (ik denk door steenslag)
Maar mij lijkt het onderhoud aan gepolijste randen van velgen zo extreem, ik had bijv. vroeger een Kreidler en die velgranden van Alu met Belgom Alu opgepoetst, zag er super mooi uit, maar 1x een regenbui doorgereden en je kon weer opnieuw aan de gang... Met een auto zie ik dat gewoon niet echt zitten...
Zit er nog wel aan te twijfelen of ik die randen van die Rota's nou moet laten polijsten... Ze begonnen hier en daar vage plekjes onder de blanke lak te vertonen (ik denk door steenslag)
Maar mij lijkt het onderhoud aan gepolijste randen van velgen zo extreem, ik had bijv. vroeger een Kreidler en die velgranden van Alu met Belgom Alu opgepoetst, zag er super mooi uit, maar 1x een regenbui doorgereden en je kon weer opnieuw aan de gang... Met een auto zie ik dat gewoon niet echt zitten...

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Wel al (bijna) 4 jaar terug die foto
Ik ben er ook nog lang niet op uitgekeken, nog steeds geniet ik van iedere rit!!
Ja mooi is dat he!!Berthil schreef:![]()
Wel een verschil met deze
Wel al (bijna) 4 jaar terug die foto
Ik ben er ook nog lang niet op uitgekeken, nog steeds geniet ik van iedere rit!!

- speedy
- NMC Legend

Bericht
Gepolijste randen zonder blanke lak glimmen zo f**k hard !!
Wel wat werk idd maar zo vet ! Als je ze na het polijsten goed bijhoud gaat het prima hoor
vriend van mij doet zijn bbs wielen met een speciale polijst kop op zijn boormachine en is binnen no time klaar .... maar dan alle schroefjes nog 
Wel wat werk idd maar zo vet ! Als je ze na het polijsten goed bijhoud gaat het prima hoor
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dat vind ik ook wel zo idd, alleen het gekke is dat hij er zo uitziet, maar toch nog erg veel std. spul heeft zoals:
Chrome: beltline / deurhendels / S-vents / geen raamblindering...
En dan toch dit effect!
Thnx manShag schreef:fraaie set-up zo Alain, behoeft weinig tot niets meer optisch !! lekker racy/duister zo![]()
Dat vind ik ook wel zo idd, alleen het gekke is dat hij er zo uitziet, maar toch nog erg veel std. spul heeft zoals:
Chrome: beltline / deurhendels / S-vents / geen raamblindering...
En dan toch dit effect!

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
maar wat als je dan (per ongeluk) de rest vd velg raakt?
Oke, dat klinkt goed - met een speciale polijst pasta oid? En hoe vaak moet je dat doen?speedy schreef:Gepolijste randen zonder blanke lak glimmen zo f**k hard !!![]()
Wel wat werk idd maar zo vet ! Als je ze na het polijsten goed bijhoud gaat het prima hoorvriend van mij doet zijn bbs wielen met een speciale polijst kop op zijn boormachine en is binnen no time klaar .... maar dan alle schroefjes nog
maar wat als je dan (per ongeluk) de rest vd velg raakt?

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Staat er lekker bij zo, ik vind deze wielen denk ik zelfs beter bij de agressieve looks passen!
Weet je wat goed bij die spoiler zou passen?

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ja GP bumper is bruut, maar vindt er maar eens 1, en dan moet het ook gelijk compleet met de skirts / achterbumper - maar dan vindt ik de wielranden in zwart niet mooi - die moeten dan ook meegespoten zoals Franklyn heeft gedaan!
Al vind ik het bij een std GP ook niet verkeerd staan!
Maar bij een DS MINI vind ik meegespoten wielkastranden weer niet mooi staan...
Ballonbanden?MartijnGizmo schreef:Staat er lekker bij zo, ik vind deze wielen denk ik zelfs beter bij de agressieve looks passen!![]()
Ja GP bumper is bruut, maar vindt er maar eens 1, en dan moet het ook gelijk compleet met de skirts / achterbumper - maar dan vindt ik de wielranden in zwart niet mooi - die moeten dan ook meegespoten zoals Franklyn heeft gedaan!
Al vind ik het bij een std GP ook niet verkeerd staan!
Maar bij een DS MINI vind ik meegespoten wielkastranden weer niet mooi staan...

Onze sponsors