Ray's Cabbie.. Is het wat ? (pg85)
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Grappig, maar wel een erg oud verhaaltje Ray...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Raymond
- Volledig MINI minded!
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
). Ben benieuwd of het nu net zo makkelijk te installeren is als met die vijf delige versie.
Voor de schroefset hoeft misschien enkel de huidige camberplaten vervangen te worden voor een van de r53. Ik duim nog even verder...
Heel dik..............boris_brznjef schreef:Ben wel benieuwd hoe dat JCW leren dash eruit komt te zien. Had het bijna zelf ook genomen.
Ik ben erg benieuwd hoe het staat, misschien ga ik het ook even proberen met de antraciete delen (liggen hier ook nog in de schuurpeter schreef:Als ik mijn zilveren interieurdelen (dash en deuren) niet al had vervangen door antraciete delen had ik er ook op zeker voor gegaan!
Lederen dash gaat bij Raymond echt ZOVEEL mooier staan dan z'n huidige brushed alloy look dashboard!

Gewoon op internet (ebay ) of hier in de gb.mso schreef:Waar kan je zo'n leren dash kopen? Stealer of ook op internet?
Voor de schroefset hoeft misschien enkel de huidige camberplaten vervangen te worden voor een van de r53. Ik duim nog even verder...
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht

Bedankt voor je hulp! Zonder jou geen JCW dash
Iemand nog een fijne linke voor een DIY Aero skirts. Van alles is er te vinden, maar van deze fijne dingen kan ik er niet veel vinden. Zal vast allemaal een makkie zijn, maar goed, soms is het handig (met twee linker handen)
Ja, zag het idd. Heb je ook de handleiding bij toeval ?audissimo schreef:Mooi he... had ze allemaal even gecontroleerd voordat ik ze heb weg gestuurd.

Bedankt voor je hulp! Zonder jou geen JCW dash

Gaat idd opeens hard met de bankrekening MINIGreyCooperS schreef:Dik hoor..![]()
Dit is snel een dikke Mini aan t worden...goed bezig!
Iemand nog een fijne linke voor een DIY Aero skirts. Van alles is er te vinden, maar van deze fijne dingen kan ik er niet veel vinden. Zal vast allemaal een makkie zijn, maar goed, soms is het handig (met twee linker handen)
Onze sponsors