Ik twijfel nu een beetje of driving lights nu een toevoeging zijn op mijn mini of niet. Kan iemand mij helpen aan foto's van een S met chromen grill(lamellen en de driving lights. Kan me ook niet dmv al jullie mooie picca's een voorstelling maken. Twijfeldetwijfeldetwijfel.
Gr,
PP
Driving Lights
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks. Dit ziet er wel dik uit inderdaad. Maar ik ben er nog steeds niet uit. Kan moeilijk bepalen hoe het staat op de parklane. Die van mij is nu best strak namelijk zonder aero bumpers en grillen en zonder striping. Het staat of heel chique of een beetje raar, omdat het er niet bij hoort.
Moeilijk moeilijk
Moeilijk moeilijk
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oei die parklane staat wel vet met die driving lights. Komt een beetje in de buurt van mijn look. bahalve de aerokit en de striping.
Vraagje over de driving lights voor diegene die ze hebben.
1.De glazen lijken zo mat op de foto's is dat in het echt ook zo?
2.Het licht wat ze geven is natuurlijk gewoon hallogeen(beetje gelig tov xenon). Wat voor een lampen zitten er in
en kunnen er ook bv philips blue visions in. Wie weet dat?
3. Geven ze zelfs als je xenon hebt meer licht als je je grootlicht aan gooit
Thanks en gr,
PP
ps wat zijn jullie meningen??
Vraagje over de driving lights voor diegene die ze hebben.
1.De glazen lijken zo mat op de foto's is dat in het echt ook zo?
2.Het licht wat ze geven is natuurlijk gewoon hallogeen(beetje gelig tov xenon). Wat voor een lampen zitten er in
en kunnen er ook bv philips blue visions in. Wie weet dat?
3. Geven ze zelfs als je xenon hebt meer licht als je je grootlicht aan gooit

Thanks en gr,
PP
ps wat zijn jullie meningen??
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht

R56 Still fun but easier to live with
1) ja zijn matter dan de heldere koplampen.
2) heb het nog nooit niemand zien proberen.
3) Het zijn verstralers (het woord zegt het al) dus op echt donkere wegen nog meer lichtopbrengst, dan wanneer je alleen grootlicht van de xenon opzet.
2) heb het nog nooit niemand zien proberen.
3) Het zijn verstralers (het woord zegt het al) dus op echt donkere wegen nog meer lichtopbrengst, dan wanneer je alleen grootlicht van de xenon opzet.

R56 Still fun but easier to live with
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik vind de drivinglights wel mooier staan als er ook striping op zit. Staat juist zo gaaf als ze in het verlengde van je strepen staan. Hoewel het zonder striping ook een leuke en mooie optie is.

De lampen van mij zijn wel wat groter dan de standaard MINI verstralers. Deze zijn van Hella.
Het peertje is denk ik wel te vervangen voor een blauwer exemplaar. Het peertje zat er bij mij los bij. Ik weet niet hoe dit is met de MINI-lampen.

De lampen van mij zijn wel wat groter dan de standaard MINI verstralers. Deze zijn van Hella.
Het peertje is denk ik wel te vervangen voor een blauwer exemplaar. Het peertje zat er bij mij los bij. Ik weet niet hoe dit is met de MINI-lampen.
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ene Martin kon ze ook leveren, zonder dat je de dealer hoeft in te schakelen. Dan kun je ze er zelf opzetten, wat weer veel meer scheelt.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dit moet echt te doen zijn hoor. Ik ben ook niet zo heel handig ofzo, maar het is volgens mij gewoon een kwestie van een paar schroefjes vastdraaien en een paar draadjes wegwerken naar de accu. Ik denk dat je wel wat info kan vinden als je de zoekfunctie gebruikt. Succes!PPCS schreef:Ja maar zelf monteren lukt me denk ik niet echt. wil wel dat het goed gebeurd
Onze sponsors