Ik wijk af.
Kom niet door de keuring zonder een tussen demper
Toch bedankt
Playmini uitlaat
- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik DM boozytommy ook nog wel even maar anders gaan we met 5 stuks:
wheeler (r53) Akkoord / betaald
Kwiepz (r53) Akkoord
coopers1987 (r53) Akkoord
Jarune (r50) Akkoord
Raj (r53) Akkoord
b00zyt0mmy (r50)
We moeten dan de transportkosten vanuit Engeland met 5'en delen = €27 pp. maar allemaal prima te overzien.
Kwiepz (r53) Akkoord
Jarune (r50) Akkoord
Raj (r53) Akkoord
b00zyt0mmy (r50)
We moeten dan de transportkosten vanuit Engeland met 5'en delen = €27 pp. maar allemaal prima te overzien.
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hoi TVW79; ja je mag nog meedoen! Dat scheelt iedereen weer in de verzendkosten. Helaas zijn de Belgen afgevallen vanwege ontbreken E keurmerk. Voor Nederland is dit geen probleem en komt je uitlaat gewoon door de APK.
Kwiepz (r53) Akkoord
Jarune (r50) Akkoord
Raj (r53) Akkoord
tvw79 (r53) Akkoord
verzendkosten vanuit Engeland = €135 / 6 = €22,50. Let op dat je de uitlaat zelf nog uit Vianen moet ophalen.
Ik stuur iedereen via de PM even de betaalgegevens, zodra alles binnen is gaat bestelling eruit.
Kwiepz (r53) Akkoord
Jarune (r50) Akkoord
Raj (r53) Akkoord
tvw79 (r53) Akkoord
verzendkosten vanuit Engeland = €135 / 6 = €22,50. Let op dat je de uitlaat zelf nog uit Vianen moet ophalen.
Ik stuur iedereen via de PM even de betaalgegevens, zodra alles binnen is gaat bestelling eruit.
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Kwiepz (r53) Akkoord / betaald
coopers1987 (r53) Akkoord / betaald
Jarune (r50) Akkoord / betaald
Raj (r53) Akkoord / betaald
tvw79 (r53) Akkoord / betaald
De bestelling is gedaan bij Playmini, laten we hopen op snelle uitlevering en verzending.
Ik woon zelf in Leeuwarden en ben bereid om boven Vianen te bezorgen, als zelfde geldt voor iemand anders hoeft niet iedereen bij Coendek langs te rijden en delen we de benzinekosten.
Kwiepz (r53) Akkoord / betaald
coopers1987 (r53) Akkoord / betaald
Jarune (r50) Akkoord / betaald
Raj (r53) Akkoord / betaald
tvw79 (r53) Akkoord / betaald
De bestelling is gedaan bij Playmini, laten we hopen op snelle uitlevering en verzending.
Ik woon zelf in Leeuwarden en ben bereid om boven Vianen te bezorgen, als zelfde geldt voor iemand anders hoeft niet iedereen bij Coendek langs te rijden en delen we de benzinekosten.
- Jarune
- One wheel wonder
Bericht

Zelf ben ik iedere donderdag in Utrecht, dus Vianen is maar een klein stukje verder. Dus ik zou hem dan gemakkelijk zelf kunnen ophalen mits de levering een beetje gunstig valt en Coendek het niet vervelend vind om meerdere mensen aan zijn deur te hebben
En die van Coopers1987 zou ik eventueel ook mee kunnen nemen richting Noord- Holland.
Scheelt ons allemaal weer de nodige km's.
Dat wordt een aardig zwerftochtje dan voor jewheeler schreef:....

Zelf ben ik iedere donderdag in Utrecht, dus Vianen is maar een klein stukje verder. Dus ik zou hem dan gemakkelijk zelf kunnen ophalen mits de levering een beetje gunstig valt en Coendek het niet vervelend vind om meerdere mensen aan zijn deur te hebben

En die van Coopers1987 zou ik eventueel ook mee kunnen nemen richting Noord- Holland.
Scheelt ons allemaal weer de nodige km's.
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors