Het dekt op zich wel hoor, Ragnar..maar doordat er wat krassen en putjes inzaten bleef je dat nog zien..
..ik heb wel gemerkt dat het spul redelijk lang zacht blijft en kan beschadigen als je er aan zit...ik heb de eerste keer 4 lagen gespoten en een nacht laten drogen...toen ik de roostertje wilde terugklikken bleef mn vingerafdruk gewoon in de dip staan ...nog een laagje of twee gegeven en weer een nacht laten drogen en toen wat t redelijk hard...
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go
Het dekt perfect, ik heb idd ook gemerkt dat je echt wel redelijk wat lagen moeten spuiten, minstens 5 en dat het idd redelijk lang zacht blijft.
Ik had de Mini in de zon gezet om te "bakken" dus al bij al viel het wachten best mee.
Aan de voorkant heb ik voorlopig enkel het onderste chroom aangepakt, misschien deze week nog wat verder doen. De zwarte beltline is ondertussen ook binnen.
Ben aan het twijfelen om mijn dakbox volledig te doen
En de velgen in een ander kleurtje...
Zal vast supermooi worden Dick! Ben de laatste tijd ook in België aan het rondneuzen voor huizen.(nog niks serieus)
Je krijgt in België in ieder geval een hoop meer huis voor je geld