Morgen ga ik de middenconsole dremelen om hem rond de CAE te krijgen
Net wederom naar het werk gereden, ik begin de herrie steeds meer te waarderen, alleen is de compressor niet meer te horen onder vollast
Morgen ga ik de middenconsole dremelen om hem rond de CAE te krijgen
Net wederom naar het werk gereden, ik begin de herrie steeds meer te waarderen, alleen is de compressor niet meer te horen onder vollast
Hahaha je kan niet alles hebben he
Gave mods weer dude , maar ik dacht dat tie een poosje geleden al klaar/af was
Nee serieus, het aanschaffen is niet de issue. Het is meer dat ik even moet gaan overleggen bekijken wat ik er mee kan, of het nut heeft en wat voor effect het gaat hebben op een aantal zaken zeg maar
Wordt nog een leuk klusje als dat gaat komen in elk geval!
Daveke gaat kijken wat hij er mee kan.. vlam uit de pijp zal het dan wel niet worden. Wie kan er nu niets met een mobiele bbq?
Ben benieuwd naar je film!
Dat je de compressor niet meer hoort vind ik ook een gemis. Het liefste heb ik en de herrie én het geluid van de compressor.
De 1320 ECU is sowieso van de planning af. De mapping is op de standaard ECU behoorlijk goed te mappen, en circuit rij ik er niet mee. Launch en traction control zijn dus leuk - maar doen niet echt veel voor mij Om nou 1500 euro over de balk te gooien voor een vlammetje uit de uitlaat, vind ik toch wat gortig.
Methanol idem dito.. Het zorgt voor een extra tank die je in de gaten moet houden, en moet bijvullen, wat ook een vrij kostbare zaak is want methanol is niet echt goedkoop. Die dingen zijn het dus beiden niet