Om eerlijk te zijn heb ik, afgezien van die Turbines, nog niks mooiers voorbij zien komen dan die BBSjes. Weet je hoe lang ik daar naar moest zoeken en hoeveel geluk ik daarmee gehad heb? Ik zou die wielen gewoon opknappen en eronder zetten. Met zo'n dikke lip staat mooi op de foto, maar IRL ben je al heel gauw fout.....
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Die rooie staat al tijdje op mn mobiel en laptop als achtergrond...op de wing na, dikke bak. Zijn echter wel 18"of 19"op die foto he
Verlaging word aan gewerkt..ben nog beetje huiverig om een setje van 400,- er onder te knallen, maar wil ook weer geen kapitalen uitgeven aan een bekend merk...t blijft een budget ride he
Die BBS'en zijn ook echt dikke wielen, en zal ze niet snel weggdoen...maar ja, net als bij de je nieuwe ride, Rob..je had er super dikke wielen onder, en toch neem je anderen...just because
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go