Playmini uitlaat
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
Bericht

Wilde hem bij Beek eronder laten zetten maar dat kan dan altijd nog natuurlijk
Dat is dichterbij dan VianenJarune schreef:Dat wordt een aardig zwerftochtje dan voor je
Zelf ben ik iedere donderdag in Utrecht, dus Vianen is maar een klein stukje verder. Dus ik zou hem dan gemakkelijk zelf kunnen ophalen mits de levering een beetje gunstig valt en Coendek het niet vervelend vind om meerdere mensen aan zijn deur te hebben
En die van Coopers1987 zou ik eventueel ook mee kunnen nemen richting Noord- Holland.
Scheelt ons allemaal weer de nodige km's.

Wilde hem bij Beek eronder laten zetten maar dat kan dan altijd nog natuurlijk

- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Jongens, vandaag bericht van Coen dat contact heeft met Playmini over leverdatum van de uitlaat vanuit Engeland. Op dit moment kan er nog geen exacte datum gegeven worden, dit was niet in verwachting met normale leveringsvoorwaarden van hen.
Coen en ik bieden alvast zijn excuses aan, het is een stukje overmacht maar we doen er alles aan om zo snel mogelijk de glimmende uitlaten onder de MINI's te krijgen.
keep you posted.
Coen en ik bieden alvast zijn excuses aan, het is een stukje overmacht maar we doen er alles aan om zo snel mogelijk de glimmende uitlaten onder de MINI's te krijgen.
keep you posted.
- jmq
- 4 op een rij!
- Contacteer:
- Kwiepz
- Nieuwsgierig
Bericht
maar zoals ze altijd zeggen geduld is een schone zaak
Jammerwheeler schreef:Jongens, vandaag bericht van Coen dat contact heeft met Playmini over leverdatum van de uitlaat vanuit Engeland. Op dit moment kan er nog geen exacte datum gegeven worden, dit was niet in verwachting met normale leveringsvoorwaarden van hen.
keep you posted.

- coopers1987
- Volledig MINI minded!
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht

(Ik heb me laten vertellen dat ook bij een controle op de APK er geen problemen waren trouwens.)
Er is geen homologatie, maar er zijn er velen die met deze uitlaat prima door de APK komenjmq schreef:Zijn de uitlaten goed gekeurd voor apk in nederland.

(Ik heb me laten vertellen dat ook bij een controle op de APK er geen problemen waren trouwens.)
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- jmq
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Oke dan houd ik de groubuy goed in de gaten voor de volgende keer als weer 1 komt.Floor-is schreef:Er is geen homologatie, maar er zijn er velen die met deze uitlaat prima door de APK komenjmq schreef:Zijn de uitlaten goed gekeurd voor apk in nederland.
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb dinsdag APK gehad en zelf een steekproef gehad, geen probleem! 

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb gisteren een bericht naar Coen gestuurd, het duurt allemaal veel te lang. Hij komt hopelijk snel door met een update + ETA.
Aangezien ik in koopproces ben voor een nieuw huis heb ik niet veel tijd om me er nu mee bezig te houden, Coen houdt al het contact met PlayMINI, keep you posted.
Aangezien ik in koopproces ben voor een nieuw huis heb ik niet veel tijd om me er nu mee bezig te houden, Coen houdt al het contact met PlayMINI, keep you posted.
Onze sponsors