Dave's Turbo R53 Project
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
heb er net even in gereden samen met Davy en wat een herrie! Heel vet maar idd onmogelijk om stiekem mee rond te rijden. Ding gaat als de brandweer trouwens. Had er zelf nog niet mee gestuurd, maar nu dus wel.
Thnx dude en ik zie je over een kleine anderhalve week weer. Was gezellig!
Thnx dude en ik zie je over een kleine anderhalve week weer. Was gezellig!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Haha, dan is het idd serieus uitkijken voor die blauwe brigade - want als ze je uitnodigen mee te komen naar t bureau voor een dB meting kan je niet lachen... dan is t waarschijnlijk je kenteken bewijs deel 1 inleveren tot je m standaard weer laat meten (of gesmoord...
)
Ik wil btw ook weer een keertje mee
Interieur foto's zijn tof man, echt een passend geheel zo - mooi hoor!!
Ik wil btw ook weer een keertje mee
Interieur foto's zijn tof man, echt een passend geheel zo - mooi hoor!!
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
In Engeland is er een kerel die ook een behoorlijke herrie uitlaat heeft, en die met die klep van 104 naar 89 DB gegaan.. Zou genoeg moeten zijn om de aandacht van de pet niet meer zo te trekken 
Of Rob moet zn middendemper kwijt willen als ie zn vervangpijpje er onder hangt..
Of Rob moet zn middendemper kwijt willen als ie zn vervangpijpje er onder hangt..
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
uhm....even over nadenken Davy. Ligt eraan of ik 'm voor de APK weer moet terugplaatsen...
MINI Dubman '07 PureSilver

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Het is altijd zo lekker krom in Nederland over auto's met te veel herrie zeiken ze wel ..
Maar al die Harley's die rond rijden waar letterlijk en figuurlijk je oren van zeer gaan doen die worden wel voor lief genomen
Maar al die Harley's die rond rijden waar letterlijk en figuurlijk je oren van zeer gaan doen die worden wel voor lief genomen
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Tenzij ze er bij de APK uitgevist worden...Blue Chaser schreef:Het is altijd zo lekker krom in Nederland over auto's met te veel herrie zeiken ze wel ..
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
APK is geen probleem. De dempers van de PlayMini zijn groter dat van de Milltek, dus dempen denk ik meer. Ik breng niet veel meer geluid op dan een Milltek.
Klopt. Heb ik ook..Daveke schreef:Dan heeft elke Playmini-eigenaar dus een vet probleem.. Voor zover ik bij SCUD kon zien onder zn auto was het een rechte pijp tot achter, en dan twee einddempers
APK is geen probleem. De dempers van de PlayMini zijn groter dat van de Milltek, dus dempen denk ik meer. Ik breng niet veel meer geluid op dan een Milltek.
Laatst gewijzigd door BMX op 12 apr 2012, 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Onze sponsors