Zijn er eigenlijk prestaties van deze auto bekend? 0-100 oid... 180pk lijkt me ook wel te doen in een 320i met nokkenas/chip/spruitstuk, maar waarom dan niet gewoon een 325i?Woosh! schreef:Maar de M20B25 haalt wel dik meer vermogen als de M20B27 (ja die is groter....)
de M50B27 zal een tuners blok zijn dan, want die is niet officieel geleverd door BMW..
wat dus wel zou stellen dat deze gebaseerd kan zijn op de M50B25, maar die kwam standaard als met 192pk....
dus 180 zou in dat geval inderdaad flink te laag zijn...
Peter's BMW e36 2.7...Last salute!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
een gewone 325i had 192pk toch? de 328i had er 198pk ofso, daarom sta ik een beetje te kijken van de 180pk.. beetje tegenvallend..
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Waarom geloven jullie me niet?
zoals ik al zei, 100% zeker M50 ZONDER VANOS.Woosh! schreef:Rob, het M50 blok is juist het blok MET VANOS
edit: hier staat het, het M50 blok kreeg vanaf 1992 VANOS
dus zou nog zonder kunnen zijn....
Waarom geloven jullie me niet?
Er zit een recente vermogensuitdraai bij bij de papieren die ik je gegeven heb. Je moet niet vergeten dat dit een blok van 20 jaar oud is he. Standaard rond de 130pk dus ik denk dat 180pk erg netjes is. Maar zet 'm gerust nog een keer op de bank, ik ben benieuwd.GreyCooperS schreef:Ik ga maar eens op de bank bij Klaas voor t vermogen...en Pieter kan vast wel zien wat voor blok dit is..
Mocht het toch een opgeboorde? M50 zijn, is dat dan te zien zonder iets open te maken?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

M50B20 blok geeft standaard 150pk als ik al die sites naloop..
de upgrade, M50TUB20 met VANOS, geeft ook 150pk...
dan nog is 180pk niet slecht voor een blok zonder hippe variabele poespas
je kletst nogal graag uit je nek?mushrop schreef:Waarom geloven jullie me niet?

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Daarom beetje bezorgd om het vermogen
Uiteraard zijn het maar cijfers, belevenis telt en als alles netjes loopt is er geen reden tot paniek. Maar als je 10-20 of zelfs meer pk's mist..?
Zoals ook al hierboven vermeld, M50B25 zit aan 190pk, met of zonder VANOS.Woosh! schreef:je kletst nogal graag uit je nek?mushrop schreef:Waarom geloven jullie me niet?
Daarom beetje bezorgd om het vermogen

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Langere slag betekent toch vaak meer toename in Nm's dan in Pk's?
en als die 0.7l nu puur uit een andere krukas komt?GeoBem007 schreef:Zoals ook al hierboven vermeld, M50B25 zit aan 190pk, met of zonder VANOS.Woosh! schreef:je kletst nogal graag uit je nek?mushrop schreef:Waarom geloven jullie me niet?
Daarom beetje bezorgd om het vermogenUiteraard zijn het maar cijfers, belevenis telt en als alles netjes loopt is er geen reden tot paniek. Maar als je 10-20 of zelfs meer pk's mist..?
Langere slag betekent toch vaak meer toename in Nm's dan in Pk's?
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Haha. Heb weer wat los gemaakt zie ik
Vermogens uitdraai zegt idd 180 en een beetje PK. Geen idee of t aan de wielen is of niet...
Auto voelt idd zeer relaxed, 140 is net geen 3k toeren.
Vind t vermogen in deze auto totaal niet van belang. Ik cruise heerlijk als een ouwe lul op de rechterbaan.
Wel vind ik t leuk om ff de specificaties te weten.
Heb gemaild naar die gasten en hoewel t ff duurt voordat ze antwoorden, doen ze uiteindelijk wel...

Vermogens uitdraai zegt idd 180 en een beetje PK. Geen idee of t aan de wielen is of niet...
Auto voelt idd zeer relaxed, 140 is net geen 3k toeren.
Vind t vermogen in deze auto totaal niet van belang. Ik cruise heerlijk als een ouwe lul op de rechterbaan.
Wel vind ik t leuk om ff de specificaties te weten.
Heb gemaild naar die gasten en hoewel t ff duurt voordat ze antwoorden, doen ze uiteindelijk wel...
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
...ja, je moest wat zeggen om de vrijdag te starten hier he
Ik ga ff naar mn werk rijden, en dan praten we zo verder...tis tenslotte op mn werk ook vrijdag!

Ik ga ff naar mn werk rijden, en dan praten we zo verder...tis tenslotte op mn werk ook vrijdag!

Onze sponsors