In mijn herrinnering beleef ik weer de dag dat de trommelrem (ja, die bestonden op auto's) van mijn linkerachterwiel weer eens muurvast zat...
Hop mini'tje op de krik en proberen de zaak weer draaiende te krijgen zonder het wiel te demonteren. Toen ik dacht dat het euvel opgelost was draaide ik het wieletje nog eens rond en sloeg dus vrolijk een diepe snee over mijn 4 vingers doordat ik tussen de band en het subframe kwam met mijn hand.
Opeens stond daar Wendy achter me..... "Zo zal ik jou gelijk maar even verbinden?"
En inderdaad 2 jaar later waren we getrouwd Over verbinden gesproken.
Affijn een MINI doet zoveel meer dan een mooi gezicht. Ze verteld nog steeds dat het eigenlijk dat leuke autootje was en niet zozeer de vent die erin reed
Het is dat ik via een Mini bij jullie terecht gekomen ben, maar anders zou ik er één voor kopen!hahahah..mooie verhalen! en dan over "verbinden" gesproken!
Maar wat staat er in maart te wachten? Hebben jullie dan een meeting oid?!
Gezocht: mannelijke mini-rijder!
Vandaag gezien in de omgeving van Zuidplein- Rotterdam. Rijdend in zwarte mini met deze website op auto!Helaas waren daar de stoplichten en ging ik richting centrum, maar waar ging jij heen?!
Anna
Haha...ja, wel leuk! Doe ik! Als illegaal mee naar de coopermeeting!
(ff onder voorbehoud, ben m'n agenda kwijt!!)
Gezocht: mannelijke mini-rijder!
Vandaag gezien in de omgeving van Zuidplein- Rotterdam. Rijdend in zwarte mini met deze website op auto!Helaas waren daar de stoplichten en ging ik richting centrum, maar waar ging jij heen?!
Anna