Switch zal waarschijnlijk komen waar de USB-aansluiting nu zit, althans... Dat verwacht ik

Lol,woorden zeggen genoeg...Daveke schreef:Ik was even met een vriend naar de Mac gereden, hij wou nl graag de auto even bewonderen
We hadden stevig doorgereden, en hebben daar een kwartiertje stil gestaan.. Daar is ie zo warm van geworden, en toen zijn we gaan filmen. Ik zag IAT's van 65 graden.. De M7 scoop is momenteel ook bij de spuiter, dus de koeling is verre van effectief.. Laten we het erop houden dat er nog wel wat te verbeteren valt!
I knowcooperke s schreef:Lol,woorden zeggen genoeg...Daveke schreef:Ik was even met een vriend naar de Mac gereden, hij wou nl graag de auto even bewonderen
We hadden stevig doorgereden, en hebben daar een kwartiertje stil gestaan.. Daar is ie zo warm van geworden, en toen zijn we gaan filmen. Ik zag IAT's van 65 graden.. De M7 scoop is momenteel ook bij de spuiter, dus de koeling is verre van effectief.. Laten we het erop houden dat er nog wel wat te verbeteren valt!
Onze sponsors