Ik weet het ook niet..
Miss alleen de koplampring doen en de ringetjes in de lamp maar de rest laten zoals het is. Dus alleen op detailniveau wat kleur aanbrengen.
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Awel,
Das denk ik een beetje de reden waarom ik het niet zou doen.
Wit is iets té opvallend, maar dark silver is dan weeral te saai aangezien ik nog met de originele 'lamellen' zit die ook DS zijn. Dus het chrome breekt momenteel wat het geheel en het is helemaal niet zo lelijk eigenlijk, als ik naar deze pic kijk is 't nog wel mooi gebalanceerd: ( van boven naar onder: Wit Dak, Zwart van de raamlijsten, Dark Silver body met streepje chrome, wit van de wielen )
Als ik 1 chrome onderdeel wit maak moet ik eigenlijk alles ontchromen, en dat zie ik dan weeral niet zitten.
Koplampen chroom houden en grill helemaal ds spuiten zou ook dik staan, alleen blijven die lampen dan het enige chroom aan je auto... Deurhendels en tankdop int wit zien er goed uit. Hoe ga je dat aanpakken? Met tape ofzo?