Bart's R56 SSM, The end...

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 apr 2012, 23:09

Er zijn verschillende soorten dip, wit is er een van. Daarnaast zijn er specials, zoals de gold/bronze shine :)
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 apr 2012, 23:12

Idd Floor-is. Maar ik zeg je 1 ding. Plastidip ziet er leuk uit. Maar het is echt een bitch als je het fout doet. Je hebt echt heel snel overspray, druipers en verdwaalde druppels. Waarschijnlijk ivm het grote oppervlakte. Met kleine dingen heb je hier vast minder last van. Maar om het weer goed te krijgen is wel het een en ander nodig... Heb veel gevloekt vandaag. Laat ik het daar op houden (A)
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 apr 2012, 23:18

Ik weet het, heb er ook wel eens mee gewerkt. Heel voorzichtig, laagje voor laagje; telkens goed schudden.. Als de bus leeg raakt stoppen voordat je verdwaalde druppels krijgt. Oh en telkens het mondje schoonmaken!
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 apr 2012, 23:21

Idd, Je merkt het meteen. Druppels en dan is het mondje vies. En vooral met die Metalizer is het echt een drama. Loopt super snel uit en heel erg veel druppels. Maarja, je moet er iets voor over hebben. Heb het meeste kunnen weg werken :)
Afbeelding

marcel&mirell
4 op een rij!
4 op een rij!

20 apr 2012, 16:25

Ziet er geweldig uit man . :lol:

Ik heb net contact gehad met plastidip en 4 bussen mat zwart besteld voor de countryman 8) 8) .
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 apr 2012, 17:04

Thanks. Ga ze er maandag onder laten zetten. Maar pas wel op dat je rustig de eerste 2 lagen niet te dik maakt. Dat droogt en voor geen meter en in t begin loopt het heel snel uit. Neem er de tijd voor is mijn tip.
Afbeelding

Bash
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

21 apr 2012, 18:00

gave kar aan het worden man! Hou wel van dat kleurtje! We hebben wel dezelfde smaak..haha..

die sidescuttles nu ook voor mijn verjaardag gevraagd haha
Bash
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

21 apr 2012, 18:14

werk je ergens in eindhoven trouwens, zie ineens op de foto de philips kantoren :)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 apr 2012, 18:59

Hoezo laat je ze eronder zetten? Heb je geen krik?
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 apr 2012, 11:51

@Bash, Haha great minds think alike he :P haha nee grapje. Maar idd, k werk in veldhoven bij het MMC op t lab. En die foto's zijn genomen met een foto shoot met een aantal mensen van het forum uit Eindhoven en omgeving.

@Mushrop, Ja die heb ik wel. Maar k heb geen moment sleutel. En ik kon gewoon bellen als ik klaar was. Dus straks om 2 uur word alles eronder gezet :D:D

@Marcel700. Ja klopt. Dat zou wel makkelijker werken ja. Maar mijn idee was, als er iets begint te lopen dan loop t nu zo dat je het t minste last van hebt. Anders kan t over je hele velg lopen, en nu maar een klein stukje. Maar ik ben er blij mee, t was wel echt een gedoe.
Afbeelding

Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 apr 2012, 15:11

Zo de velgen zitten erop, ben er echt super blij mee :D :D :D

Afbeelding

Afbeelding

Ben nu alleen aant bedenken of ik mijn spiegelkappen ook wittig zou moeten maken. Wat denken jullie??
Afbeelding

Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 apr 2012, 15:29

Goed gelukt hoor die velgen! Ik zou de spiegelkappen de kleur van de auto houden, maar dat is natuurlijk smaak gebonden :wink:

P.s. Ik weet dat er vaak over gezeurd wordt, maar een stukje omlaag zou em denk ik ook niet slecht doen :lol:
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

23 apr 2012, 15:29

Prachtig resultaat 8) ! Ziet er heel gaaf uit onder je MINI 8) ! Ik zou de spiegelkappen zo laten.
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 apr 2012, 15:32

@Kimi100, K weet het. Maar hij is al verlaagd ;) Stond eerst 3 cm hoger :P En lager ga ik echt niet. Want dan kom ik nog verder in de problemen als ik de oprit af rij thuis :P

En zal over de kappen na denken. Dacht dat het wel mooi zo staan zodat de kleur van de velgen nog ergens anders terug kwam. Nog ff een nachtje over slapen ;)
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”