Ja, speedy is zo vriendelijk geweest om me uit te nodigen en er samen naar te gaan kijken! Me so happy! Ben ook verleid om misschien over te gaan op een cooper s motorkap. Grey, wat was nu het bedrijf wat je noemde?
Welkom bij de club !! lekkere basis om mee te beginnnen en mooie plannen gelijk! gaat vast goedkomen! PS, hier nog zo'n handige harry.. heb al heel wat mods ondertussen, waarvan er een heel groot deel door derden is gedaan
@Shag: Hier dus ook zo één he! Of ik ben te voorzichtig of ik ga weer iets te overmoedig aan de slag waardoor het kapot zal gaan.
@Sven: Ik zal er zelf niet al teveel aan klussen ben ik bang, maar ik wil er wel echt iets moois van maken! Dat verdient ie wel na de vorige eigenaar...
Vandaag een mooie ochtend gehad bij Speedy! Wat heeft die man toch een mooie auto! Hij had aangeboden om even naar mijn spacers/schroefset te kijken dus ik om 8 uur bij hem voor de deur in de regen.. Daarnaast wist Daiel ook nog eens wie de vorige eigenaar was dus die heeft ie opgespoord en wat dingen gevraagd. Uiteindelijk blijkt dus dat ik voor niet van de spacers af kan aangezien mijn band de veren dan raakt.. Helaas, maar daar had Daiel gelukkig ook een oplossing voor!
Op het eind nog even meegereden in zijn auto!! Mooi geluid dat de auto maakte.. Ik heb er van genoten en Daiel nog een keer: Bedankt voor de tijd die je vandaag voor me hebt vrijgemaakt! I appreciate it!
graag gedaan man weet zeker dat je van de auto een plaatje gaat maken dus komt helemaal goed
ideeen genoeg hier op het forum.
als ik een aero tegen kom laat ik het weten.
Even over de kleur.... Als je nu toch de oude eigenaar "kent" zou ik je aanraden hem te vragen of hij een kleurcode heeft!
Computers om je kleur te "lezen" obv wat vervolgens de kleur wordt gemaakt bestaan inderdaad maar zijn voor zover ik heb meegekregen ( ben er nu al wel een jaartje uit ) niet altijd zo betrouwbaar...
Als je al niet begint met de goede gegevens wordt het risico op kleurverschil ( wat toch al bestaat omdat kunststof nu eenmaal niet hetzelfde materiaal en ondergrond is dan plaat ) als je straks nieuwe bumpers wilt gaan laten spuiten alleen maar groter.