wss moet er wel een spacertje achter, maar heb al redelijk veel voorbeelden gezien met de wielen op een e36...heb ook centreer ringen nodig dan..
Zit alleen nog ff met de banden...die goede banden hebben de verkeerde maat en er moeten nog 2 nieuwe bandjes om, dus das ook weer 300 of zo..eens zien of ik nog beetje van de prijs afkrijg
Ik ben echt zo'n cheap ass aan t worden
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go
Haha, maakt niet uit hoor, het zijn nu jou spullen. Maar omdat ze nogal zeldzaam zijn in die maat is het best jammer. Je hebt ze toch niet weggegeven hoop ik?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Haha, nee, want ik kreeg er veel response op, dus zijn voor een hele mooie prijs weggegaan...
Aan de ene kant erg jammer, want het zijn gewoon dikke wielen, maar uiteindelijk toch niet helemaal de stijl waar ik naar toe wil...
Moet zeggen dat ik de huidige velgen gewoon netjes en stijlvol vind staan. Wit twijfel ik nog over, want zoals in Rob zb topic ook al staat...poetsen, poetsen en poetsen...en ik ken mezelf
Dus voorlopig nog even potje verder vullen, en de nodige dingen nog laten doen..
Wo schroefsetje eronder
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go