En idd dakkie gaat heel makkelijk en snel open en dicht...

Maar het is een demo van de zaak, dus mensen proefrijden kan en mag altijd...

Alles kan Peter, als ik je dan nog wat kan verkopen is het goed, haha!!!GreyCooperS schreef:Kan ik dan net als met de aankoop van de Mini destijds iemand krijgen die m even naar Rijswijk rijdt?
Plak er een sticker op en je kan m zakelijk rijden tijdens de Maasrit, maak je er gewoon een testritdag vanFabian schreef:
Maar het is een demo van de zaak, dus mensen proefrijden kan en mag altijd...![]()
Ja mini united dan? Haha nee kan echt alleen zakelijk rijden helaas...BMX schreef:Plak er een sticker op en je kan m zakelijk rijden tijdens de Maasrit, maak je er gewoon een testritdag vanFabian schreef:
Maar het is een demo van de zaak, dus mensen proefrijden kan en mag altijd...![]()
In dat geval wil ik graag een proefrit van 27 juli tot 18 augustus ok? Wil ik best de GP (of de grijze of de vervanger van de GP) voor die periode bij jullie inleveren zelfs.Fabian schreef:Thanks all voor leuke reacties!!!
En idd dakkie gaat heel makkelijk en snel open en dicht...![]()
Nee joh...ik ga gewoon klagen en zeggen dat ik m wel oem wil...en anders laat je de boel maar zitten, en maak je maar een mooie deal met meFabian schreef:
@Peter: mijn E92 ja...Hij wordt steeds duurder, nu weer met verlaging er onder...
![]()
Onze sponsors