MINI United 2012: Le Castellet, Fr. - Circuit Paul Ricard
- Kristiaan
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
)
In een Golf is er tevens meer plaats om te slapen.
Correct. Levering van de nieuwe is helaas pas midden juni. Maar dat zal het plezier niet verderven. (Ookal zal ik waarschijnlijk aan de andere kant van het circuit moeten parkeren.P5ycH0 schreef:Omdat zijn MINI in de kreukels ligt, en hij op een verse wacht toch?

In een Golf is er tevens meer plaats om te slapen.

- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Officiele programma:
http://www.minispace.com/en_us/events/mini-united-2012/
Gebaseerd op eerdere edities:
Wat WEL geld kost:
- rondje circuit "track drive"
- rondje circuit "race your mini"
- rondje mee in een challenge mini
- aankopen in de shop (duh) ==> hier ging al m'n geld aan op
- mini driving experience
(deze driving events kosten een beetje geld , meestal ivm verzekering)
Wat geen geld kost
- mini test drive
- loungen, concert,
- karten
- shows, exhibitions, concerts
Mensen die nog kaarten gaan bestellen; let er goed op dat er enkele kaarten te koop staan op de NewMINIclub website van mensen die verhinderd zijn. De kaarten worden per email uitgegeven.
cooperke s schreef:Buiten eten,drank en goodies in de winkel hoef je niks meer te betalen als je inkom heb betaald!marcel700 schreef:Nog een vraagje op de site staat ook karting drive exprence etc.. zijn dat extra kosten ?
Officiele programma:
Wat WEL geld kost:
- aankopen in de shop (duh) ==> hier ging al m'n geld aan op

Wat geen geld kost
- mini test drive
- loungen, concert,
- karten
Mensen die nog kaarten gaan bestellen; let er goed op dat er enkele kaarten te koop staan op de NewMINIclub website van mensen die verhinderd zijn. De kaarten worden per email uitgegeven.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- seirv
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Weet iemand wat de openingstijden zijn?Marcel Always Open schreef:cooperke s schreef:Buiten eten,drank en goodies in de winkel hoef je niks meer te betalen als je inkom heb betaald!marcel700 schreef:Nog een vraagje op de site staat ook karting drive exprence etc.. zijn dat extra kosten ?
Officiele programma:
Wat WEL geld kost:
- aankopen in de shop (duh) ==> hier ging al m'n geld aan op![]()
Wat geen geld kost
- mini test drive
- loungen, concert,
- karten
- cooperke s
- Bijna verslaafd
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
is nog niet bekendgemaakt. Maar als je naar de ticketsite gaat, zie je 09.00 uur aanvang staan voor vrijdag. Ik heb vernomen dat er vrijdagochtend minder gepland staat dan in eerdere Mini United editites. Of dat echt zo is, weten we pas als het gedetailleerde tijdschema wordt aangekondigd.seirv schreef: ... Sorry maar ik zie geen openingstijden (wie weet kijk ik een beetje scheel).. ik ben op zoek naar de tijden dat het hek open gaat...
Dan heb je misschien niet aan de circuittrainingen enzo meegedaan.cooperke s schreef:Bij mijn weten heb ik nooit iets betaald,ofwel moet ik goed beschonken zijn geweest......
in eerdere edities was het als volgt: op vrijdag kun je meestal al reserveren voor sommige zaterdagochtend ritjes ... en zaterdagochtend zijn er nog maar een beperkt aantal extra circuitrondjes vrijgegeven ...stefan740 schreef:... Je moet er wel op zaterdagochtend vrij vroeg bij zijn om je plekjes te reserveren!!
Op dit forum staan de spypics van de GP en van de Coupe-GP al gepost. Daarnaast was tot een paar maanden geleden de verwachting dat er een Gen3 getoond zou worden, (typenummer F56, opvolger van R56) maar daar zie/hoor ik niets meer over.marcel700 schreef: Iemand vertelde mij dat ze de nieuwe gp gaan onthullen zoals ze dat paar jaar terug hebben gedaan? Zal wel onzin zijn wist niet eens dat er een nieuwe komt
Gr, Marcel
- Kristiaan
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Ik meen mij te herinneren dat het opende om 8u, maar weet niet meer waar ik dat gelezen heb..seirv schreef:marcel700 schreef:@ Sierv In het gele vak staat de gehele dag ?
Sorry maar ik zie geen openingstijden (wie weet kijk ik een beetje scheel).. ik ben op zoek naar de tijden dat het hek open gaat...
Onze sponsors