Thanks guys,
@Cooperke S zitten nu voor tijdelijk bevestigd op de standaard bout ( waar ook de standaard gordel op zit ) aan de achterzijde. Straks gaan deze naar aan de kooi.
Het 5e en 6e punt zit onder de stoel op een gelast oog.
Koenv R53 PW-> wieltjes
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Vandaag ook ff rondje er omheen gelopen...remmetjes zijn gaaf geworden hoor
En die rode gordels erin vallen ook er mooi op...tis geen geel, maar t word een mooi geheel zo!

En die rode gordels erin vallen ook er mooi op...tis geen geel, maar t word een mooi geheel zo!

- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gaat inderdaad wel wat worden zo
Thanks maat, mis je hem al?GreyCooperS schreef:Vandaag ook ff rondje er omheen gelopen...remmetjes zijn gaaf geworden hoor![]()

Gaat inderdaad wel wat worden zo

R53 MCS HB / Pepper White
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Nou missen is een groot woord, want happy met de e36..maar ik stond naar mn oude interieur te kijken en toen dacht ik wel...damn, ik was goed bezig 

- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Enige foto's Koen?Koenv schreef:Thanks guys,
@Cooperke S zitten nu voor tijdelijk bevestigd op de standaard bout ( waar ook de standaard gordel op zit ) aan de achterzijde. Straks gaan deze naar aan de kooi.
- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zodra ik hem ophaal bij Klaas zal ik fotos maken, tevens van het interieur.cooperke s schreef:Enige foto's Koen?Koenv schreef:Thanks guys,
- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag de Mini weer voor de deur.
Man wat stuurt dat nu onwijs strak met die dikkere swaybar en de camberlinks, negatieve camber staat op 1,5 ongeveer. Wagen is met geen mogelijkheid de bocht uit te krijgen.
Voor dagelijks gebruik zijn de gordels helemaal ruk maar misschien dat dat nog went
.
Zal van de week even foto's posten van de binnenkant
De combi Milltek spruit en playmini is echt fantastisch, soms dat heerlijk snerpende bij hoge toeren, me like.
Vrijdag knallen op Zandvoort, ben benieuwd.
Man wat stuurt dat nu onwijs strak met die dikkere swaybar en de camberlinks, negatieve camber staat op 1,5 ongeveer. Wagen is met geen mogelijkheid de bocht uit te krijgen.
Voor dagelijks gebruik zijn de gordels helemaal ruk maar misschien dat dat nog went

Zal van de week even foto's posten van de binnenkant

De combi Milltek spruit en playmini is echt fantastisch, soms dat heerlijk snerpende bij hoge toeren, me like.
Vrijdag knallen op Zandvoort, ben benieuwd.
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Onze sponsors