Kwam op Marktplaats deze tegen: http://link.marktplaats.nl/545183668
Een USD/SDcard wisselaar die je op de cd wisselaar aansluiting van de Boost radio aan kunt sluiten.
Iemand dit al geprobeerd toevallig?
Yatour Digital Music Changer
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
er staat in de advertentie van 2001 tot 2006. echter ik twijfel of 2001+2002 dit wel aankan.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Automatico
- One wheel wonder
Bericht
Afgaande op eerdere topics over (het maken van) een Aux voor Ipod of andere afspeler zou ik dat ook denken.
Maar goed, mijn Cooper is van 2003, dus daar heb ik geen last van.
Maar goed, mijn Cooper is van 2003, dus daar heb ik geen last van.
- Automatico
- One wheel wonder
Bericht
Ik ga er binnenkort een bestellen en hou jullie uiteraard op de hoogte.
Voor mij is dit de ideale oplossing, gewoon een SD kaartje van 4 Gb of meer, stuk of 1000 verschillende tracks er op.... hoef ik onderweg naar Italië geen een keer hetzelfde nummer te horen
Blijft de smartphone gewoon thuis met de vakantie
Voor mij is dit de ideale oplossing, gewoon een SD kaartje van 4 Gb of meer, stuk of 1000 verschillende tracks er op.... hoef ik onderweg naar Italië geen een keer hetzelfde nummer te horen

Blijft de smartphone gewoon thuis met de vakantie

- Automatico
- One wheel wonder
Bericht
Vandaag de Yatour binnengekregen. Werkt perfect!
Wel jammer dat je de mappen specifieke namen moet meegeven (CD01 etc.) en dus niet de naam van het album en de track ziet, maar dat went wel. Ik hoef me in ieder geval geen zorgen te maken dat, wanneer ik niet naar de radio luister, steeds dezelfde nummers hoor.
Als je in de kofferbak bekabeling hebt liggen voor een wisselaar is het overigens ook mogelijk om de digital changer daar aan te sluiten. Moet je alleen even een geschakelde +12v regelen.
Zelf ben ik momenteel, heel "ouderwets", druk bezig met het rippen van m'n cd collectie....
Wel jammer dat je de mappen specifieke namen moet meegeven (CD01 etc.) en dus niet de naam van het album en de track ziet, maar dat went wel. Ik hoef me in ieder geval geen zorgen te maken dat, wanneer ik niet naar de radio luister, steeds dezelfde nummers hoor.
Als je in de kofferbak bekabeling hebt liggen voor een wisselaar is het overigens ook mogelijk om de digital changer daar aan te sluiten. Moet je alleen even een geschakelde +12v regelen.
Zelf ben ik momenteel, heel "ouderwets", druk bezig met het rippen van m'n cd collectie....
- Automatico
- One wheel wonder
Bericht
Nog even een update.
Systeem werkt goed, wel een paar minpuntjes.
- de geluidssterkte is een stuk minder als de cd speler en radio, wat erg vervelend is bij het wisselen van de bronnen. Maar misschien is dat nog wel in te stellen.
- De selectieknoppen op de radio gaan maar tot 6, je kunt dus handmatig maar 6 mappen kiezen. In totaal kan het systeem er 9 herkennen, maar 7, 8 en 9 kun je dus niet handmatig selecteren. In elke map kunnen 99 nummers dus in totaal 891 tracks mogelijk per SD card of USB stick.
Systeem werkt goed, wel een paar minpuntjes.
- de geluidssterkte is een stuk minder als de cd speler en radio, wat erg vervelend is bij het wisselen van de bronnen. Maar misschien is dat nog wel in te stellen.
- De selectieknoppen op de radio gaan maar tot 6, je kunt dus handmatig maar 6 mappen kiezen. In totaal kan het systeem er 9 herkennen, maar 7, 8 en 9 kun je dus niet handmatig selecteren. In elke map kunnen 99 nummers dus in totaal 891 tracks mogelijk per SD card of USB stick.
Onze sponsors