Ben nog op zoek naar een set semi's.stefan740 schreef:Wat voor banden ga je nou mee rijden?
Heb ondertussen wat prijzen binnen zien komen waar ik niet helemaal blij van werd

Misschien dezelfde als Rob bestellen. Kortom ben er nog niet uit

Ben nog op zoek naar een set semi's.stefan740 schreef:Wat voor banden ga je nou mee rijden?
De semi's staan nu als eerste op mijn to do lijstje, de grote olie koeler van Mocal zit erin.stefan740 schreef:Ik zou zeker voor goede semi's gaan en daarnaast ook iets van remkoeling regelen. Niks zo frustrerends om elke 10 minuten de pits in te moeten om af te koelen. Olietemperatuur ging bij mij ook altijd lekker omhoog ondanks de oliekoeler, al was dat wel op spa en de ring waar je langs op je gas staat.
Clubsportbeugel wordt over een week of 2 geleverd hoop ik, daar gaan ze aan, of ik trek ze helemaal door naar achter, wel see.Batje schreef:Ziet er goed uit, maar als je ergens tegen aan botst gaat je rug er wel direct aan zo met die gordels. Komt er nog een kooi of iets in waar het harnas aan bevestigd gaat worden?? Wel gaaf zo, eerlijk is eerlijk
Onze sponsors