Hel-louw Cooper S R53 DS

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 apr 2012, 11:59

toch heeft onafgeveerde massa meer invloed op het rijgedrag dan afgeveerde massa. Daar is veel winst te halen. Schroef maar eens superlichte wielen onder je auto :wink:

En aangezien ik net als jij Boris te lui ben om mezelf lichter te maken.... :wink:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 apr 2012, 12:18

haha, groot gelijk!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Hel-Louw
Mod virus alert!
Mod virus alert!

20 apr 2012, 12:31

Pff de adverterder van de RH velgen reageert maar niet :evil:
Afbeelding
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

20 apr 2012, 12:37

Heb je gemaild of gebeld?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Hel-Louw
Mod virus alert!
Mod virus alert!

20 apr 2012, 12:40

Gemaild maar er staat geen telefoon nummer bij :mad:
Afbeelding
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 apr 2012, 13:34

mushrop schreef:toch heeft onafgeveerde massa meer invloed op het rijgedrag dan afgeveerde massa. Daar is veel winst te halen. Schroef maar eens superlichte wielen onder je auto :wink:

En aangezien ik net als jij Boris te lui ben om mezelf lichter te maken.... :wink:
Precies, en hoe lichter de auto zelf, hoe groter het verschil. Ik merk dat mijn Coopertje met de Pepperpots (lichtste OEM-wielen) veel explosiever (relatief dan) aanvoelt bij de omschakeling bij 3800rpm dan met de S-Spoke-replica's (1 van de zwaarste opties).
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 apr 2012, 23:45

Die RH's zijn zo modderdik .
Die wil ik ook nog een keer op mijn fiets hebben 8) 8) 8)
Vindt die rota's meer iets voor een echte klassieke Mini :wink:
Hel-Louw
Mod virus alert!
Mod virus alert!

26 apr 2012, 19:25

Blue Chaser schreef:Die RH's zijn zo modderdik .
Die wil ik ook nog een keer op mijn fiets hebben 8) 8) 8)
Vindt die rota's meer iets voor een echte klassieke Mini :wink:
Die RH's zijn zeker dik maar die zijn al overgenomen door Paco volgens mij jammer genoeg maar leuk voor hem :D
Dus dan wordt het maar doorsparen voor de Rota's of even goed doorzoeken op marktplaats :mrgreen:
Moet alleen die GP velgen nog verkopen, wat zou een goede prijs zijn voor de GP's hebben ongeveer 5 mm banden en paar oxidatie plekjes :evil:
Afbeelding
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

26 apr 2012, 19:33

Zijn het originele velgen of immitatie? Even op marktplaats kijken wat wordt gevraagd en dan een goede natte vinger en je komt een eind :lol:
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Hel-Louw
Mod virus alert!
Mod virus alert!

26 apr 2012, 19:39

Ook dankje wel voor je tip :icon_top: Zijn wel imitatie's.
Afbeelding
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

26 apr 2012, 19:51

boris_brznjef schreef:het gewicht van jezelf is wel hoger in de auto dan dat van de wielen dus dat heeft meer negatieve eigenschappen in de basis maar die 4 kilo ga je niet echt merken denk ik. Ik kan wel een kilotje of 10 kwijt maar ben te lui om te sporten en hou teveel van mooi bier.

In het verleden deed ik veel aan mountainbiken en daar waren mensen met geld die tonnetje rond waren en veel geld pompten in de fietsen voor gewichtbesparing. Niet omhoog te krijgen met dat dure materiaal :)
Niet naar gewicht kijken, en gewoon kopen wat je wil.
Ik stoorde me er niet aan, als ik tegen Alpe d'Huez op reed en een vent op een uberlichte fiets zag rijden met carbon wielen van 2000 euro per paar. Ja, ik reed hem voorbij met mn zware wielen, ja hij was tonnetje rond, maar als hij dat geld neer wil leggen voor een dure fiets (of in dit geval dure wielen).. Who cares, de economie moet draaiende blijven :mrgreen:

Ik heb daarentegen relatief weinig te winnen op mn buik, maar ik sleep teveel onafgeveerde kilo's mee door mn 1m88 :)
Hel-Louw
Mod virus alert!
Mod virus alert!

31 mei 2012, 15:03

Vandaag de nieuwe velgen op gehaald bij Ekris, gaat om R112 8)
Ik ga ze er morgen opzetten want de wielbouten komen morgen binnen.
Afbeelding
Had ze voor de grap even voor de brommobiel gezet :mrgreen:
Afbeelding
Sorry voor de crappy android pics.
Afbeelding
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 mei 2012, 15:19

Hel-Louw schreef: Had ze voor de grap even voor de brommobiel gezet :mrgreen:
Afbeelding
Sorry voor de crappy android pics.