En aangezien ik net als jij Boris te lui ben om mezelf lichter te maken....

Precies, en hoe lichter de auto zelf, hoe groter het verschil. Ik merk dat mijn Coopertje met de Pepperpots (lichtste OEM-wielen) veel explosiever (relatief dan) aanvoelt bij de omschakeling bij 3800rpm dan met de S-Spoke-replica's (1 van de zwaarste opties).mushrop schreef:toch heeft onafgeveerde massa meer invloed op het rijgedrag dan afgeveerde massa. Daar is veel winst te halen. Schroef maar eens superlichte wielen onder je auto![]()
En aangezien ik net als jij Boris te lui ben om mezelf lichter te maken....
Die RH's zijn zeker dik maar die zijn al overgenomen door Paco volgens mij jammer genoeg maar leuk voor hemBlue Chaser schreef:Die RH's zijn zo modderdik .
Die wil ik ook nog een keer op mijn fiets hebben![]()
![]()
![]()
Vindt die rota's meer iets voor een echte klassieke Mini
Niet naar gewicht kijken, en gewoon kopen wat je wil.boris_brznjef schreef:het gewicht van jezelf is wel hoger in de auto dan dat van de wielen dus dat heeft meer negatieve eigenschappen in de basis maar die 4 kilo ga je niet echt merken denk ik. Ik kan wel een kilotje of 10 kwijt maar ben te lui om te sporten en hou teveel van mooi bier.
In het verleden deed ik veel aan mountainbiken en daar waren mensen met geld die tonnetje rond waren en veel geld pompten in de fietsen voor gewichtbesparing. Niet omhoog te krijgen met dat dure materiaal
Onze sponsors