Hoihoi,
ik ben daan, woonachtig in Arnhem en werkzaam in Utrecht. En vanaf morgen in het bezit van een Mini one uit 2002. Na meerdere classic mini's toch maar besloten om een New Mini aan te schaffen, aangezien de dagelijkse 150 km van en naar mijn werk toch wat teveel wordt in een classic. Toch blijft de classic in mijn bezit, en ga hem van het voorjaar restaureren. De New Mini gaat mijn 3e gemotoriseerde hobby worden ( naast mijn Classic mini en Honda 4 takt ).
Mijn zoektocht naar een Mini heeft mij door het hele land gevoerd. Het is uiteindelijk een zwarte One geworden met een panorama dak, en 16 inch lichtmetaal.
Ik zal binnenkort een foto'tje plaatsen.
Groeten Daan
Toch maar een NEW mini
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom hier! Ben benieuwd naar de foto's en je mag hem uiteraard komen showen de 18e Maart!!
Veel plezier ervan en ook heel veel plezier hier op het forum!!

Veel plezier ervan en ook heel veel plezier hier op het forum!!

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Geweldig zeg, om zowel een classic als een new mini te hebben
Het is dat ik zo onhandig ben met het onderhouden van auto's. Anders zat het er wellicht wel in. Want de de beurten zijn helaas niet gratis (2 auto's en een motor bmw 1100rt). Veel plezier hier op het forum! Gaat genieten worden met je mini. Prima keuze trouwens, zwarte one.

Het is dat ik zo onhandig ben met het onderhouden van auto's. Anders zat het er wellicht wel in. Want de de beurten zijn helaas niet gratis (2 auto's en een motor bmw 1100rt). Veel plezier hier op het forum! Gaat genieten worden met je mini. Prima keuze trouwens, zwarte one.
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom hier!! Veel plezier met die "nieuwe" MINI!! Ben benieuwd of je de nieuwe net zo leuk gaat vinden als de classic!
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
hey Daan welkom op de mooiste MINI site van de hele Wereld!!
Hopen je snel te zien op meetings en topics
gr.
Floris van Dam
Hopen je snel te zien op meetings en topics
gr.
Floris van Dam
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Daantje
- Be Mini
Bericht
Hartelijk dank voor alle warme reacties!
Voel me al gelijk helemaal thuis hier op het forum!
Zal zeker binnenkort eens op een meeting te vinden zijn.
Heb nu 2 dagen mijn MINI en ben nu al helemaal verslaafd, ga zelfs
's avonds nog een stukje rijden in mijn badjas
Is dat normaal??
groeten

's avonds nog een stukje rijden in mijn badjas

groeten
- new mini
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kijken ze zeker helemaal naar je als je voorbij rijdt doen ze toch wel als je Mini rijd maar dan helemaal
Is het ook al een Mini badjasDaantje schreef:Hartelijk dank voor alle warme reacties!Voel me al gelijk helemaal thuis hier op het forum!
's avonds nog een stukje rijden in mijn badjasIs dat normaal??
![]()
groeten

Kijken ze zeker helemaal naar je als je voorbij rijdt doen ze toch wel als je Mini rijd maar dan helemaal

Onze sponsors