Frankie's R55 S
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo de DAP900 is binnen, machine is zwaarder dan ik verwacht had. Even andere koek dan mijn Bosch excenter
Nu hopen op mooi weer dit weekend om even uit te proberen.....

Verder weinig nieuws, intercooler moet nog gemonteerd worden, alcantara moet nog afgemaakt worden en gaan de mods ff op een laag pitje. Dan hoop ik na de zomer een topic te kunnen gaan openen in My other ride

Verder weinig nieuws, intercooler moet nog gemonteerd worden, alcantara moet nog afgemaakt worden en gaan de mods ff op een laag pitje. Dan hoop ik na de zomer een topic te kunnen gaan openen in My other ride

- maus105
- Bonkey
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Nog congrats met de 100
Loop een beetje achter merk ik lol..
Maar mooi dat je een Dap hebt, jij woont tenminste een beetje in de buurt
Enne..tipje van de sluier wat er in de garage komt?

Loop een beetje achter merk ik lol..
Maar mooi dat je een Dap hebt, jij woont tenminste een beetje in de buurt

Enne..tipje van de sluier wat er in de garage komt?
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mijn excenter is maar 400 watt, dit ding meer dan 800. Moet natuurlijk ergens vandaan komen die kracht
Daiel, gebruik je de kleine backinplate ook wel eens met kleinere pads?
Voor wat betreft de other ride, ik hoop dit najaar of winter een Alfa Spider van de 2e serie (tussen 1970 en 1983) in de garage te kunnen parkeren. Dat zou uiteindelijk dan iets moeten worden als dit:

Voor wat betreft de other ride, ik hoop dit najaar of winter een Alfa Spider van de 2e serie (tussen 1970 en 1983) in de garage te kunnen parkeren. Dat zou uiteindelijk dan iets moeten worden als dit:

- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors