Forum-leden,
Zoals de meesten inmiddels weten is mijn S zo goed als afgeschreven. Zaterdag heb ik een rondje
gedaan in een Mini Cooper Cabrio 2007. Prachtige auto, goed onderhouden, S uitgevoerd en reed
lekker.
Maar ja nu ... De discussie,Cabrio blijkt niet veilig, de Duitsers hebben hem getest en inderdaad filmpjes
zien er niet top uit. Maar ik kan nergens vinden hoe veilig de zelfde cabrio is met dak erop. Het dak
zal er natuurlijk de meeste tijd gewoon opzitten.
Weet iemand hier iets meer over?
Mini Cabrio kopen
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Geen idee, we hebben met die van ons nog nooit op de kop gelegen. Gewoon niet te gek doen, daar is een Cabrio ook niet voor. 

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- Geerth
- 4 op een rij!
Bericht
voor een Mini Cooper Coupe
(eerst maar eens een proefrondje)
Nee inderdaad, nou ik moet eerlijk zeggen heb het idee eigenlijk laten varen. Volgende week zaterdag naar de BMW dealerH en S schreef:Geen idee, we hebben met die van ons nog nooit op de kop gelegen. Gewoon niet te gek doen, daar is een Cabrio ook niet voor.
voor een Mini Cooper Coupe

Mini... Exciting to the very last drop.
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Moet je maar eens in Jan z'n topic kijken naar de foto's van zijn roadster... TE DIK!!
Dan zou ik toch direct voor de Roadster gaan!Geerth schreef:Nee inderdaad, nou ik moet eerlijk zeggen heb het idee eigenlijk laten varen. Volgende week zaterdag naar de BMW dealerH en S schreef:Geen idee, we hebben met die van ons nog nooit op de kop gelegen. Gewoon niet te gek doen, daar is een Cabrio ook niet voor.
voor een Mini Cooper Coupe(eerst maar eens een proefrondje)
Moet je maar eens in Jan z'n topic kijken naar de foto's van zijn roadster... TE DIK!!
- Geerth
- 4 op een rij!
Bericht
volgende week naar Maastricht om te kijken of we een mooie deal kunnen krijgen voor 2 nieuwe coupe's.
Ik zag de foto's inderdaad, maar weer het zelfde, ga je over de kop heb je geen dak boven je hoofd. Ik zalpeter schreef:Dan zou ik toch direct voor de Roadster gaan!Geerth schreef:Nee inderdaad, nou ik moet eerlijk zeggen heb het idee eigenlijk laten varen. Volgende week zaterdag naar de BMW dealerH en S schreef:Geen idee, we hebben met die van ons nog nooit op de kop gelegen. Gewoon niet te gek doen, daar is een Cabrio ook niet voor.
voor een Mini Cooper Coupe(eerst maar eens een proefrondje)
volgende week naar Maastricht om te kijken of we een mooie deal kunnen krijgen voor 2 nieuwe coupe's.
Mini... Exciting to the very last drop.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
ja het is gevaarlijker.
ja daarom rijd je vanzelf ook een stuk rustiger dan in een hatchback.
dus hetzelfde gevaar-niveau in mijn ogen.
Maar na zo'n klapper als die jij op de duitse Autobahn hebt gemaakt kan ik me je aarzeling wel voorstellen. Maar ik beschouw dat persoonlijk als een hoge uitzondering.
En ik vind een Coupe gevaarlijker dan een Cabrio omdat ik minder zicht heb vanwege andere A-stijlen en de lagere bovenrand van de voorruit.
ja daarom rijd je vanzelf ook een stuk rustiger dan in een hatchback.
dus hetzelfde gevaar-niveau in mijn ogen.

Maar na zo'n klapper als die jij op de duitse Autobahn hebt gemaakt kan ik me je aarzeling wel voorstellen. Maar ik beschouw dat persoonlijk als een hoge uitzondering.
En ik vind een Coupe gevaarlijker dan een Cabrio omdat ik minder zicht heb vanwege andere A-stijlen en de lagere bovenrand van de voorruit.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Onze sponsors