
Ray's Cabbie.. Is het wat ? (pg85)
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Goede en veilige reis! 

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Raymond
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Nijmegen
Bericht
Nou, na een lange dag eindelijk ook weer thuis. Vanmorgen om negen uur vertrokken om bij Beek de Milltek uitlaat te laten monteren. Ook had ik nog camber links liggen, hebben ze ook meteen geplaats. Hoorde daar pas dat er nog wat was met de sensor voor het auto afstellen voor de hoogte van de xenon
. De monteur zou zorgen dat dit goed kwam. Vanavond maar ff testen 
Vervolgens meteen door naar Steenbergen. Lennard (Wanders Autobanden) was zo attent om, ondanks zijn volle agenda, mijn voorveren te plaatsen.
Hij had vorige week de juiste camber platen ontvangen en heeft deze vandaag tezamen met de veren gemonteerd. Fijn dat hij er de tijd voor nam om ook alles uit te leggen. Een tijd geleden dat ik zo'n service heb mogen ontvangen. Hij heeft meteen de achterveren nagekeken. Ik heb destijds met monteren daarvan de veren aangedraaid, terwijl ik dacht de hoogte ermee in te stellen.
Gelukkig staat alles nu perfect. Helaas had ie geen tijd meer om de auto uit te lijnen, maar mij hoor je niet klagen.
Misschien als ik weer in de buurt ben rij ik er weer ff langs. Kom er iig zeker nog wel weer terug.
@Richard: Heb jij wel de meegeleverde camber links voor gebruikt. Lennard merkte op deze niet lekker past.
Komt erop neer dat ze bij mij tegen de aandrijfas aanliep. De oem waren weer wat te lang nu, dus hij heeft de huidige maar ingekort
Nu staat de bolide plat op de buik (iig voor mijn gebruik op de juiste hoogte en hardheid. ).
Lennard, bedankt kerel!!
Owja een paar foto's.. moet wat laten zien. Van de week komen de betere foto's en filmpjes...
De uitlaat klinkt erg vet. Een beetje te hard wel. Misschien toch weer een cat eronder.
Wel blijft het me zorgen baren dat de uitlaat een erg raar (trillend) geluid maakt tussen de 2600 - 2900 rpm. Erbuiten merk je er niet zoveel van, maar er tussn is het wel erg luid. Komt wel weer goed natuurlijk.

12mm spacers



Vervolgens meteen door naar Steenbergen. Lennard (Wanders Autobanden) was zo attent om, ondanks zijn volle agenda, mijn voorveren te plaatsen.
Hij had vorige week de juiste camber platen ontvangen en heeft deze vandaag tezamen met de veren gemonteerd. Fijn dat hij er de tijd voor nam om ook alles uit te leggen. Een tijd geleden dat ik zo'n service heb mogen ontvangen. Hij heeft meteen de achterveren nagekeken. Ik heb destijds met monteren daarvan de veren aangedraaid, terwijl ik dacht de hoogte ermee in te stellen.

Misschien als ik weer in de buurt ben rij ik er weer ff langs. Kom er iig zeker nog wel weer terug.
@Richard: Heb jij wel de meegeleverde camber links voor gebruikt. Lennard merkte op deze niet lekker past.


Nu staat de bolide plat op de buik (iig voor mijn gebruik op de juiste hoogte en hardheid. ).
Lennard, bedankt kerel!!
Owja een paar foto's.. moet wat laten zien. Van de week komen de betere foto's en filmpjes...
De uitlaat klinkt erg vet. Een beetje te hard wel. Misschien toch weer een cat eronder.
Wel blijft het me zorgen baren dat de uitlaat een erg raar (trillend) geluid maakt tussen de 2600 - 2900 rpm. Erbuiten merk je er niet zoveel van, maar er tussn is het wel erg luid. Komt wel weer goed natuurlijk.

12mm spacers

- Peter
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Roelofarendsveen
Bericht
Dik, dik, dik! Kom maar op met foto's van het totaalplaatje.
De Millteklijn bij klinkt vanaf 4000rpm heel netjes. Daaronder kan ie best brommen. Met de kap open heb je daar overigens helemaal geen "last" van. Bij jouw zonder cat zal dat nog wel ff heftiger zijn....
De Millteklijn bij klinkt vanaf 4000rpm heel netjes. Daaronder kan ie best brommen. Met de kap open heb je daar overigens helemaal geen "last" van. Bij jouw zonder cat zal dat nog wel ff heftiger zijn....
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht

Dat zijn toch gewoon de reactiestangen? Die zijn hetzelfde als stock. Ik heb ze wel gebruikt, was overigen niet nodig.
Maaruh.. er moet idd een filmpje komen en een goede fotoshoot want dat is die waard!
Deze foto's doen m te weinig recht.
camber links?Raymond schreef: @Richard: Heb jij wel de meegeleverde camber links voor gebruikt. Lennard merkte op deze niet lekker past.

Dat zijn toch gewoon de reactiestangen? Die zijn hetzelfde als stock. Ik heb ze wel gebruikt, was overigen niet nodig.
Maaruh.. er moet idd een filmpje komen en een goede fotoshoot want dat is die waard!
Deze foto's doen m te weinig recht.

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors