Heb overigens al meerdere vw's (mk2 & 3) gezien op mini velgen... To each their own i guess
Getunede (optisch) Mini's topic
- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ok zelfde stijl is mss veel gezegd, beide mesh wielen daar doelde ik eerder op. Anywho elke velg kan als het maar binnen het plaatje past, als er iets is die je de laatste jaren zou moeten opgevallen zijn is het dat wel.
Heb overigens al meerdere vw's (mk2 & 3) gezien op mini velgen... To each their own i guess
- boiydiego
- Enthousiast

Bericht
.
ja wrm ziede die velgen op vw omdat ze het leuk vinden iets anders te hebben als iemand anders kijk ik heb een mini velg erop en visa versa maar of het dan ook staat das een ander paar mouwen die rays als ge ziet naar die maten das gewoon perfect fit kwa wiel en rijhoogte band kast effect het wiel maakt of kraakt de auto in dit geval in de top 5 kwa velgen bijmij
wat ook staat dat types vw wiel is
mega geile boel

wat ook staat dat types vw wiel is

Laatst gewijzigd door boiydiego op 01 mei 2012, 23:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- boiydiego
- Enthousiast

Bericht
GeoBem007 geziet op die clubman het zijaanzicht recht erop da geeft een serieus vertekend beeld zo is dat mooi inderdaad ma als ge zou kunne vanvoor naar achter zien dan ziede vanachter dezelfde lipgrote dan vanvoor en op dat wiel zit er geen grote rand aan op de rays ziede duidelijk dat de lip breeder vanachter dan vanvoor is en juist dat maakt het een PAK impozanter en met een gepolierde lip nog bruter zoals op de rays !! en voor de rs vragen ze belachelijke prijzen heb zowel rs als rm gehad op men vw mk3 voor die rs kan ik echt geen 1500 euro overhebben voor die rays oooh ja en meer ook 
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- PeterkePan
- 4 op een rij!

Bericht
paars is idd maar nix... dat daar achter welpeter schreef:Nee maar hoogglans gespoten wielranden wel!!! (tenzij ze in de carrosseriekleur zijn meegespoten want dat kan wel mooi zijn)
Bah.
Ragnar schreef:En weer verder met het topic!!
paars is niet lelijk!
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!

- Floor-is
- Volledig MINI minded!

Bericht
Omdat ik die salad-units vet vind:

Jaja, repost #232, maar kweenie het spreekt me aan ofzo
Ik zal ook een duit in het potje doen:Al is die hier van het forum, mooiste kleur, mooiste model, mooiste velgen!
Omdat ik die salad-units vet vind:

Jaja, repost #232, maar kweenie het spreekt me aan ofzo
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Onze sponsors