velgen zijn wel tof ik weet alleen niet of ik ze op me mini wil hebben
Graaff Cooper - Mini gaat in de verkoop!
- Buzzzz
- 4 op een rij!

- Contacteer:
Bericht
een bedieningspaneel voor de airco (deze was stuk knopjes gebroken) en ik heb een aero grill besteld.
Mini Mayfair 1991 ~ Mini Cooper 2004 ~ Mini ... Clubman [Coming Soon?]
- Buzzzz
- 4 op een rij!

- Contacteer:
Bericht
Tja dat vraag ik me ook af. (was al bij de koop)
ik den zelf dat ze een plank ofzo wilde vervoeren en te ver door hebben geschoven. of een liefdes scene wilde naspelen.
verder zou het nooit kunnen gebeuren denk ik.
ik den zelf dat ze een plank ofzo wilde vervoeren en te ver door hebben geschoven. of een liefdes scene wilde naspelen.
verder zou het nooit kunnen gebeuren denk ik.
- Buzzzz
- 4 op een rij!

- Contacteer:
Bericht
Ruitensproeier achter doet het niet meer maar ik hoor wel het pompje draaien.
wie weet waar de leiding loopt zodat ik kan kijken of er niet ergens wat los zit, verstop is of dat er een scheurtje in zit.
wie weet waar de leiding loopt zodat ik kan kijken of er niet ergens wat los zit, verstop is of dat er een scheurtje in zit.
- JosCountrymanCooper
- Bijna verslaafd

Bericht
Meestal zit de sproeier zelf verstopt. Even met een naald erin peuren helpt soms. Met perslucht schoonblazen werkt meestal ook. Of je vloeistof is op.........
Gave foto van de grote en de kleine Mini
Gave foto van de grote en de kleine Mini
- Buzzzz
- 4 op een rij!

- Contacteer:
Bericht
Hee bedankt
ik zal er even naar kijken of dit het is. Leeg is de tank niet want voor doet hij het wel. Of zijn het 2 aparte tanks?
----- Update -----
1ste MOD zit op de mini.

ik zal er even naar kijken of dit het is. Leeg is de tank niet want voor doet hij het wel. Of zijn het 2 aparte tanks?
----- Update -----
1ste MOD zit op de mini.

Laatst gewijzigd door Buzzzz op 21 jun 2012, 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- Automatico
- One wheel wonder

Bericht

Sproeier er af halen, binnenbekleding achterklep verwijderen, slang loshalen van mechanisme en vervolgens het stalen buisje doorpeuren. Voorzichtig natuurlijk...
Vermoedelijk zit het stukje leiding wat door het mechanisme van de achterruitenwisser loopt dicht (corrosie). Dus niet de sproeikop zelf. Staat hier op de site wel meer over, even de zoekfunctie gebruikenBuzzzz schreef:Ruitensproeier achter doet het niet meer maar ik hoor wel het pompje draaien.
Sproeier er af halen, binnenbekleding achterklep verwijderen, slang loshalen van mechanisme en vervolgens het stalen buisje doorpeuren. Voorzichtig natuurlijk...
- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!

Bericht
Enkele weken geleden ook zo gedaan, want de mijne deed het achter ook niet en ik kan zeggen, er zat héél wat vuiligheid in het kleine stukje leiding!! Maar spijtig is mijn probleem nog niet opgelost, want heb nu ook ontdekt dat er ergens een stukje is afgebroken aan de binnenkant van het klepje (dat klepje dat je aan de buitenzijde van de koffer kunt openen), waardoor de vloeistof dus nie "spuit" maar gewoon naar beneden loopt... Dus mijn achterruitsproeier is nu nummerplaatreiniger gewordenAutomatico schreef: Vermoedelijk zit het stukje leiding wat door het mechanisme van de achterruitenwisser loopt dicht (corrosie). Dus niet de sproeikop zelf. Staat hier op de site wel meer over, even de zoekfunctie gebruiken
- Automatico
- One wheel wonder

Bericht
[off topic]
[/off topic]
Dus bij eventuele flitsacties is je kentekenplaat in ieder geval goed zichtbaar.... ome koos zal tevreden zijn..MiniJefkeuh schreef:Dus mijn achterruitsproeier is nu nummerplaatreiniger geworden
[/off topic]
- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!

Bericht
Ja dat wel, alleen zal ik door de achterruit niet zien dat ze me geflitst hebbenAutomatico schreef:[off topic]
Dus bij eventuele flitsacties is je kentekenplaat in ieder geval goed zichtbaar.... ome koos zal tevreden zijn..![]()
[/off topic]
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hahaha ik vond juist op een indi blauwe dat blauwe stukje op de kentekenplaat geen probleem ..
Tis haast de zelfde kleur , daarom heb ik nog geen speedy-mod ..
En nu ik het bij jou zie weet ik het zeker ,,hahaha thanks
Tis haast de zelfde kleur , daarom heb ik nog geen speedy-mod ..
En nu ik het bij jou zie weet ik het zeker ,,hahaha thanks
Onze sponsors